بسته های معیشتی بین نیازمندان بروجردی توزیع می شود

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل گفت: به مناسبت دهه فجر انفلاب اسلامی بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در طول دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی وهنری در کانون فرهنگی هنری کمیل برگزار می شود.

 

وی افزود: همچنین برنامه های برای حمایت از نیازمندان در این کانون برنامه ریزی شده است که در طول دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل بیان کرد: در این راستا طبق برنامه ریزی به عمل و با جذب مشارکت های مردمی 200بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

اصالت پور ادامه داد: همزمان با شیوع بیماری کرونا توسط اعضای فعال کانون فرهنگی هنری کمیل، بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه و تنظیم شده است.

 

وی افزود: با جذب مشارکت های مردمی و حمایت خیرین به دو صورت کمک ماهانه و کمک موردی از این افراد حمایت می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود: همچنین  در راستای افزایش میزان مشارکت مردم طرحی با عنوان بیستم های 20 تومانی تهیه شده است که علاقمندان با پرداخت 20 هزار تومان در ماه در امر خداپسندانه دستگیری از نیازمندان مشارکت می کنند.

 

اصالت پور اظهار کرد: هر ماه مبالغ جمع آوری شده در قالب طرح بیستم های 20 تومانی برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان هزینه می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل با بیان اینکه عموم مردم فقط با پرداخت 20 هزار تومان در ماه می توانند در این امر خیر سهیم باشند، اظهار کرد: عموم مردم برای مشارکت در طرح بیستم های 20 تومانی می توانند کمک های خود را به شماره حساب 5041721112055372 بنام موکب جوانان بروجرد واریز نمایند.

کد خبر 1141848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha