۲۹ پروژه کشاورزی در خراسان شمالی افتتاح می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۲۹ پروژه بخش های مختلف کشاورزی استان به مرحله بهره برداری رسیده که همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

«عبدالله یوسفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با بیان اینکه 29 پروژه کشاورزی خراسان شمالی در ایام دهه فجر افتتاح می شود، گفت: برای این پروژه ها ۵۸۸ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و با افتتاح آن برای ۳۲۸ نفر اشتغال ایجاد شده و سه هزار و ۹۷۲ خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

 

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: ۱۳ طرح از طرح ها پروژه عمرانی است که با ۳۴۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعتبار و اشتغال برای ۱۲۸ نفر و یک هزار و ۸۱۷ خانوار بهره بردار افتتاح می شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: این پروژه های عمرانی شامل اجرای سیستم های نوین آبیاری در یک هزار و ۲۸۳ هکتار و نیز لوله گذاری و ساخت استخر است.

 

 

وی گفت: یک کشتارگاه صنعتی با ظرفیت یک هزار راس دام، هفت واحد گلخانه با ظرفیت ۳۵ هزار و ۱۴۰ متر مربع، چهار واحد مجتمع دامپروری با ظرفیت ۲۰۰ راس، ۲ واحد پرورش گوسفند داشتی با ظرفیت یکهزار راس، ۲ واحد پرورش مرغ با ظرفیت ۵۰ هزار قطعه ای از دیگر پروژه های قابل افتتاح در استان است.

 

 

یوسفی با اشاره به آغاز پروژه های کشاورزی در دهه فجر، عنوان کرد: همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرای پروژه تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ با ظرفیت ۴۶ هزار قطعه در شیروان آغاز می شود.

 

 

رییس جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: برای این پروژه که فاز دوم پرورش مرغ گوشتی ۱۰۰هزار قطعه ای است، ۴۸۳ میلیارد سرمایه گذاری می شود.

 

 

 

کد خبر 1141877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha