ارتقاء وضعیت معیشت، رفاه و امنیت مردم در دستور کار مسئولان باشد

مرادلو با یادآوری اینکه امام درس پایداری را به ما یاد داد، افزود: ارتقا وضعیت معیشت، رفاه و امنیت مردم بایستی در دستور کار مسئولان کشوری و استانی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای شهر زنجان امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار زنجان اظهار کرد: همه ما پرورده این نظام هستیم و پذیرش مسئولیت در دوران سخت نظام اجر بالاتری دارد.

 

منصور مرادلو با بیان اینکه تعالی انسان با سختی همراه است و برای پذیرش تعالی کشور باید سختی ها را پذیرفت، گفت: باید تلاش کنیم در راه خدمت به مردم از مسیر الهی خارج نشویم چرا که ملت ایران بزرگترین نعمت این انقلاب هستند.

 

وی افزود: تکلیف مسئولان این نظام سنگین است و برای رسیدن به موفقیت باید سختی ها را پذیرفت و اگر امروز به موفقیت هایی رسیده ایم به دلیل افرادی بود که در کنار صبر و استقامت ما را راهنمایی کردند.

 

مرادلو با یادآوری اینکه امام درس پایداری را به ما یاد داد، افزود: ارتقا وضعیت معیشت، رفاه و امنیت مردم بایستی در دستور کار مسئولان کشوری و استانی باشد و به اصل انقلاب، استقامت و پایداری نظام چشم بدوزیم.

 

به گفته رئیس شورای شهر زنجان ادامه داد: نگاه شورای شهر زنجان، توجه به مسائل عمرانی، اجتماعی و فرهنگی است و همه دست به دست هم می دهیم تا این شهر را بسازیم.

 

شهردار اسبق زنجان نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوره مسئولیت اظهار کرد: از 20 شهریور سال 98 تا 14 مرداد سال جاری مسئولیت شهرداری را برعهده داشتم.

 

حبیب یگانه با بیان اینکه سیاست شورای شهر دوره پنجم اتمام پروژه های نیمه تمام بود، گفت: اکنون پروژه سبزه میدان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی به دیگر پروژه های نیمه تمام شهر زنجان اشاره کرد و افزود: پروژه پادگان نیز با جدیت دنبال می شود که بازگشایی آن در ترافیک شهر اثرگذار است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه در انتقال آرامستان به خارج از شهر نیز زحمات زیادی کشیده شده است، گفت: 50 هکتار زمین برای این آرامستان در نظر گرفته شده که نیازمند توسعه آن هستیم تا در آینده با کمبود زمین مواجه نشویم.

 

یگانه به پل امام حسن مجتبی و زیرگذر نیمه تمام آن اشاره کرد و گفت: زیرگذر این پروژه نیز در طی سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

به گفته وی توسعه پارک های شهر در دستور کار داشتیم و در دوره مدیریت بنده 18هکتار به فضای سبز اضافه شد. همچنین برای 50 هزار نفر جمیعت یک ایستگاه اتش نشانی لازم است از اینرو بایستی در زنجان 9 ایستگاه آتش نشانی وجود داشت که این تعداد برآورده نشده و لازم است ار محل اوراق مشارکت به نوسازی تجهیزات آتش نشانی استفاده شود.

 

شهردار اسبق زنجان ادامه داد: در اصلاح ساختار سازمان بیش از 300 نفر نیروی شهرداری تغییر وضعیت شدند.

کد خبر 1141883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha