حمایت از تولید جزء برنامه های محوری دولت است

رحیمی گفت:کمیته اقدام مشترک در سطح همه استانها تشکیل شده تا با فعالیت آن در برخورد با تخلفات همکاری و تعامل بین دستگاهی ایجاد شود، حمایت از تولید شعار محوری دولت است بنابراین با چنین تعاملاتی تا حد امکان از گرانفروشی جلوگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امین حسین رحیمی» امروز(۷ بهمن) در جمع مدیران اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به روال درج قیمت مصرف‌کننده بر روی کالاها اشاره و بیان کرد: بنابراین است که از این پس قیمت تولیدکننده بر روی کالاها درج شود.

 

وزیر دادگستری ادامه داد: بر این اساس فروشنده اجازه دارد درصدی از سود را بر قیمت تولیدکننده اضافه کرده و این نرخ را در معرض دید خریداران قرار دهد لذا اگر قیمت بیشتر از سود مصوب باشد با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

 

رحیمی گفت: شهروندان اگر با نرخ سودی از سوی فروشنده بر روی کالا مواجه شدند که بیشتر از نرخ اعلام شده در سامانه حمایت از مصرف‌کنندگان است آن را به اداره تعزیرات اعلام کنند تا با فوریت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

وی به تاسیس کمیته اقدام مشترک اشاره و بیان کرد این کمیته ذیل ستاد تنظیم بازار متشکل از مسئولان و کارشناسان سازمانهای صنعف معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و بازرسی بسیج اصناف، اتاق اصناف و همچنین وزارت کشور فعالیت دارد.

 

وزیر دادگستری افزود: کمیته اقدام مشترک در سطح همه استانهای کشور تشکیل شده تا با فعالیت آن در برخورد با تخلفات همکاری و تعامل بین دستگاهی ایجاد شود، حمایت از تولید شعار محوری دولت است بنابراین با چنین تعاملاتی تا حد امکان از گرانفروشی جلوگیری شده و این پدیده رخ نمی‌دهد.

کد خبر 1141888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha