تاکید شهردار جدید زنجان بر توزیع متوازن پروژه های شهری برای استفاده عموم

فیروزفر با یادآوری اینکه پروژه های نیمه تمام در شهر زنجان از تاکیدات مدیریت شهری خواهد بود، گفت: توزیع متوازن پروژه های شهری برای استفاده عموم مردم مورد توجه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، شهردار زنجان نیز با اشاره به اینکه در عرصه مدیریت شهری شاهد یک اتحاد در شهر هستیم، گفت: ارائه خدمات شهرداری از گسترگی بسیاری برخوردار است.

 

علیرضا فیروزفر با بیان اینکه اگر تیزی عدالت را در جامعه خواستار هستیم بایستی با لطافت، این تیزی گرفته شود، گفت: بایستی در کنار اجرای قانون، احسان داشته باشیم؛ مردم شهر زنجان لایق بهترین ها هستند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران ثابت کردند پای امام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم از تبعیض گلایه دارند و بایستی با باندسازی و دهان بسته با لقمه مقابله و برخورد کرد.

 

شهردار زنجان رعایت حقوق شهروندی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای رسیدن به نتیجه مطلوب حقوق و حدود را رعایت کنیم.

 

فیروزفر در اشاره به مسائل شهری زنجان مردم و نخبگان دانشگاهی را خطاب قرار داد و گفت: مساله یابی حلقه مفقوده مسئولان است لازم است مسایل شهری را شناسایی و برای حل آن راهکار ارائه دهیم.

 

وی با یادآوری اینکه پروژه های نیمه تمام در شهر زنجان از تاکیدات مدیریت شهری خواهد بود، ادامه داد: توزیع متوازن پروژه های شهری برای استفاده عموم مردم مورد توجه است.

 

فیروزفر با یادآوری اینکه برای ارتقاء خدمات و رضایت‌مندی مردم باید اصلاح ساختاری انجام شود، افزود: نخستین موضوع در اصلاح ساختاری، شفافیت است و مردم باید از نزدیک با کم و کیف پروژه ها مطلع شوند.

 

شهردار زنجان با تاکید بر بسته شدن گلوگاه فساد در مبارزه با فساد اداری گفت: با تفویض اختیار به بخش های مختلف شهرداری، تمام کارکنان ملزم به پاسخگویی به مردم خواهند بود.

 

به گفته فیروزفر، چارچوب ما در مدیریت شهری مشارکت مردم در تصمیم سازی است از مردم نظرخواهی شود و مردم را در تحقق تصمیمات مشارکت دهیم در این صورت راه فساد بسته می شود .

 

کد خبر 1141898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha