افتتاح و کلنگ زنی ۶۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر/ طرح هادی در سه روستا به بهره برداری می رسد

شیرنگی گفت: ۶۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با ۷۸ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان اعتبار در دهه فجر امسال افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدصادق شیرنگی» امروز «پنجشنبه ٧ بهمن» در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان اظهار کرد: خدمات دولت ها مربوط به نظام اسلامی است و دهه فجر هم زمان مناسبی برای بیان این دستاوردها است.

 

فرماندار بندرترکمن گفت: در دهه فجر امسال نیز مانند سال هاش گذشته شاهد افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی و همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی و غیره خواهیم بود.

 

وی افزود: در دهه فجر امسال 67 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی تعدادی از آن ها نیز آغاز خواهد شد.

 

شیرنگی بیان کرد: از این تعداد 32 پروژه عمرانی با 38 میلیارد و 312 میلیون تومان اعتبار افتتاح و 18 پروژه عمرانی نیز با 10 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار کلنگ زنی می شود. همچنین 17 پروژه اقتصادی و اشتغالزایی نیز با 29 میلیارد و 640 میلیون تومان سرمایه گذاری به بهره برداری خواهد رسید که زمینه اشتغال 117 نفر را فراهم می کند.

 

وی گفت: احداث مسکن مددجویان، زیرسازی آسفالت خیابان ها و معابر شهری و روستایی، حفر 4 حلقه آب برای رفع کم آبی، گازرسانی به 3 واحد صنعتی، بهسازی معابر روستایی، خرید و نصب سی تی اسکن در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، افتتاح 3 طرح هادی روستایی و کلنگ زنی طرح هادی در 5 روستای و غیره از پروژه های دهه فجر امسال در شهرستان بندرترکمن است.

 

شیرنگی اضافه کرد: در زمینه اقتصادی و اشتغالزایی نیز استخر دومنظوره پرورش ماهیان گرم آبی، تولید کیسه پروپیلن، پرورش ماهی در قفس و غیره نیز به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار بندرترکمن گفت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها، بیش از 350 برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری نیز در این شهرستان برگزار می شود. 

 

به گفته وی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده های شهدا، رژه موتوری، برپایی نمایشگاه های کتاب، کودک و عکس، برگزاری جشن های انقلاب، برگزاری رزمایش الی بیت المقدس و غیره از برنامه های کمیته های ستاد دهه فجر در شهرستان بندرترکمن است.
 

کد خبر 1141917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha