افتتاح مجتمع تولید و توزیع بوقلمون در اصفهان

یک مجتمع تولید و توزیع بوقلمون با حضور استاندار اصفهان در شهرستان تیران و کرون افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، «سید رضا مرتضوی» و هیات همراه در سفر یک روزه به شهرستان تیران و کرون، مجتمع تولید و توزیع بوقلمون اسپادانا را افتتاح کرد.


مقام عالی دولت در استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک به بار نشستن تلاشهای مبارزان و مجاهدان برای برافراشتن پرچم اسلام در طول تاریخ خاطر نشان کرد: کار و تلاش در این ایام سخت تحریم و مبارزه نفس گیر اقتصادی خود مجاهدت است.


استاندار اصفهان با اشاره به مشقت های فراوان در راه بله بهره برداری رسیدن چنین مراکزی متذکر شد: امیدواریم با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و هدفمند این مجتمع پرورش بوقلمون بتواند خدمات خوب فعالین این صنعت را در سراسر استان گسترده کند و  شاهد توسعه و پیشرفت و اشتغال‌زایی بیش از حد جوانان در این منطقه باشیم.

 

وی اهمیت وجود چنین مراکز و مجتمع هایی در روستاها و مزایای آن برای اهالی روستا را یادآوری کرد و گفت: با ساخت و بهره برداری مجتمع های تولیدی و صنعتی بسیاری از مشکلات خانواده های روستایی برطرف شده و از گسترش آسیب‌های اجتماعیدر این مناطق بواسطه ایجاد اشتغال جوانان  نیز جلوگیری می شود.


مرتضوی ضمن تقدیر و به خدمتگزاران این عرصه افزود: برای رسیدن به ن نقطه افتتاح و شکوفایی این مجتمع سالهای سال تلاشهای فراوانی شده و افراد دلسوز و متعهد با سرمایه‌گذاری در بخش تولید زمینه اشتغال جوانان و رونق تولید را فراهم کرده اند و این تفکر و اندیشه جای قدردانی و سپاسگزاری دارد.

وی شهرستان های نجف آباد و تیران را  در قله های مبارزه و تلاش های اقتصادی دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه در حوزه امنیت غذایی باید برنامه بلند مدت داشته باشیم و گام برداشتن برای راه اندازی چنین مزرعه پرورش بوقلمون از جمله برنامه های بلند مدت و ارزشمند است.


مرتضوی ادامه داد: مسئولین باید از این تلاشهای مخلصانه و متعهدانه کمک و حمایت ویژه داشته باشند و این وظیفه مسیولین را سنگین تر و مضاعف می کند.

کد خبر 1141927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha