عملکرد نسل آینده ایران را الگوهای امروز نوجوانان می‌سازند

بهادری جهرمی با بیان اینکه عملکرد نسل آینده ایران را الگوهای امروز نوجوانان می‌سازند، گفت: نمایشگاه ‎الگونما در مجتمع سرچشمه، در پی ارائه راهکار عملی و طراحی الگوهای بومی نوجوانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی، سخنگوی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏ عملکرد نسل آینده ایران را الگوهای امروز نوجوانان می‌سازند. طراحی زیست بوم ایرانی-اسلامی فقط نتایج فرهنگی ندارد؛ ابعاد سیاسی، اقتصادی و امنیتی آن هم حائز اهمیت است. نمایشگاه ‎الگونما در مجتمع سرچشمه، در پی ارائه راهکار عملی و طراحی الگوهای بومی نوجوانان است.»

 

نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران با نام «الگونما» در محل مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه تهران آغاز به کار کرده است. هدف از برگزاری نمایشگاه «الگونما» استانداردسازی واحد کالاهای فرهنگی و کمک به تولید کالاهای خوب و فاخر و مرغوب ایرانی است تا شهروندان با مشاهده استاندارد از اصلی بودن و ایرانی بودن آن محصولات احساس نگرانی برای استفاده فرزندان خود نداشته باشند. در نمایشگاه الگونما که بازدید از آن برای عموم شهروندان آزاد است، ترکیبی از هنر، رسانه، خلاقیت و انواع داده‌ها و... در معرض دید مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده شده است. در این نمایشگاه که تا ۱۲ بهمن‌ماه در محل مجموعه فرهنگی سرچشمه برپا است، محصولات فرهنگی فاخر و گوشه‌هایی از زنجیره تولید کالاهای فرهنگی فاخر و ارزشمند ایرانی در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی و صنایع خلاق فرهنگی فاخر در نمایش عموم قرار می‌گیرد.

کد خبر 1141937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha