تشریح دستاوردهای نظام اسلامی و پاسخ گویی به شبهات از مصادیق جهاد تبیین است

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: یکی از مصداق های جهاد تبیین تشریح دستاوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی و پاسخگویی به شبهات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۸ بهمن حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: اگر خانواده سالم باشد جامعه نیز  سالم می شود به همین دلیل دین اسلام تاکید ویژه ای بر معنویت، دین داری و آرامش خانواده دارد.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: اعضای خانواده باید سلایق، ویژگی ها، تفاوت ها و اختلافات یکدیگر را بشناسند تا به بهترین نحو زندگی خود را مدیریت کنند.

وی ابراز کرد: گفت و گو، تحقیق، خوش اخلاقی، هم کفو بودن و مسئولیت پذیری از جمله مسائل مهم در شناخت زوجین برای ازدواج هستند.

حجت الاسلام افشارمنش بیان کرد: بر اساس احادیث از دوستی با انسان های احمق باید پرهیز کرد زیرا می خواهند به ما سود برساند ولی ضرر می رساند

خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: ماه شریف و مبارک رجب را در پیش داریم و استغفار و روزه گرفتن در این ماه فضیلت بسیاری دارد.

وی با یادآوری این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مداحان بر جهاد تبیین تاکید داشتند که نشان از اهمیت این موضوع است، خاطرنشان کرد: یکی از مصداق های جهاد تبیین تشریح دست آوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی و پاسخگویی به شبهات است.

حجت الاسلام افشارمنش ادامه داد: اگر انقلابی بتواند به مرحله استمرار برسد دیگر تثبیت می شود که انقلاب اسلامی ما با رهبری الهی امامین انقلاب به مرحله تثبیت رسیده است.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: ما در این سال ها فتنه ها و مشکلات زیادی از جنگ هشت ساله گرفته تا فتنه های سال ۸۸ را پشت سر گذاشتیم.

وی تاکید کرد: مردم ما در مسائل کشور نقش خود را به بهترین وجه ایفا کردند و پای این نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

حجت الاسلام افشارمنش عنوان کرد: سعودی ها و اماراتی ها با حمایت آمریکا حملاتی خون بار ، مردم یمن را به خاک و خون کشیدند این نسل کشی نمی تواند مانع پیروزی مردم یمن شود و به فضل الهی مردم یمن  بر دشمن پیروز خواهند شد.

خطیب جمعه رودبار جنوب در خاتمه سفر جمهوری به شهرستان رودبار را موجب خیر و برکت دانست و اظهار کرد: حجم خسارات سیل اخیر  بسیار گسترده است که باید با حمایت مسئولین این خسارت ها جبران شده و با همکاری مردم نیز سیل بندها مستحکم شوند تا دیگر شاهد خسارت‌های اینچنینی نباشیم.

کد خبر 1142041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha