جنایات سعوی علیه مردم مظلوم یمن نتیجه حمایت سردمداران غرب است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: جنایات سعوی علیه مردم مظلوم یمن نتیجه حمایت سردمداران غرب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های نماز جمعه پردیس با اشاره به تلاش دشمن در ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: دیروز شاهد بودیم، چند ثانیه‌ای برخی از شبکه‌های صدا و سیما هک شد و به یاوه گویی پرداختند.

وی افزود: منافقان سر از باتلاقی که از لجن و کثافات برای خود درست کرده اند بیرون آورده و یاوه گویی می‌کنند، اما ملت ایران با مشت‌های سنگین نخواهند گذاشت آنها از این لجنزار و کثافات بیرون بیایند.

امام جمعه پردیس در ادامه به جنایات وحشیانه عربستان و امارات در خصوص مردم مظلوم یمن اشاره کرد و گفت: دشمن و ائتلاف سعودی، اماراتی، آمریکایی در حمله همه جانبه و خونبار اقدام به قتل عام مردم بی‌گناه و غیرنظامیان در مناطق مختلف یمن از جمله صعده، صنعا و حدیده کرده اند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: شدت این حملات به‌حدی بود که فقط در یک مورد آن بیش از ۹۰ کشته و ۱۵۰ مجروح برجای گذاشت، این اقدام خصمانه متجاوزان در پی پاسخگویی قانونی و شرعی یمن به حملات امارات و بازگشت مجدد و علنی آن به صحنه جنگ افروزی در یمن، رخ داد.

خطیب جمعه شهرستان پردیس گفت: این در حالی است که همزمان با این اقدامات، حملاتی نیز به زیرساخت‌های مخابراتی در استان حدیده که دروازه اصلی ورود اینترنت بین المللی به یمن است، صورت پذیرفت، که نتیجه آن قطعی اینترنت در یمن همزمان با این تهاجم وحشیانه شد.

کد خبر 1142107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha