سلامت مردم خط قرمز وزارت بهداشت/  بیمارستان‌های غیرفعال قطب درمانی شوند

عین الهی سلامت مردم را خط قرمز وزارت بهداشت دانست و گفت: در هر سطحی که درمان و بهداشت مردم با پول تهید شود، عدول از خط قرمزها است و برای ما قابل تحمل نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، « بهرام عین اللهی » عصر امروز ( جمعه، ۸ بهمن) در جلسه شورای اداری  این شهرستان که در سالن حزین لاهیجی  دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: ظرفیت لاهیجان در توریسم سلامت بی نظیر است و  بسیاری از بیماری‌ها از جمله آسم امروزه با قرار گرفتن در آب‌وهوای خوب درمان می شوند که لاهیجان با توجه به موقعیت توریسیت و آب‌ و هوای خوب می‌تواند یکی از شهرهای هدف باشد.

 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: ما از سلطه گری‌های اقتصادی و بهداشتی و درمانی خارج‌شده و اکنون علیرغم همه مشکلات یک ایران قوی را شاهد هستیم.


وی  وجود 90 متخصص در بیمارستان لاهیجان را یک قوت دانست و تصریح کرد: در همه زمینه‌ها ایران اسلامی توانمند است و هرچقدر که تحریم‌ها تشدید شود، رشد و توانمندی ایران نیز افزایش پیدا می‌کند.


عین اللهی با اشاره به مواهب طبیعی و استعدادهای بالقوه در لاهیجان، گفت: زیست‌بوم‌های مطلوبی در لاهیجان می‌توان ایجاد کرد تا همه ظرفیت‌های این شهرستان فعال شود.


وی  تلاش بیشتر را مصداق شکر نعمت دانست و افزود: در این خطه با کار و تلاش بیشتر می‌توان برای منطقه و کشور  بهره گرفت و  وجود دولت در استان‌ها بیانگر مشاهدات عینی مشکلات و چالش‌ها  است که بسیاری از مشکلات موجود در لاهیجان مربوط به وزارتخانه‌های دیگر است و تلاش می‌شود همه این موارد حل شود.

 

عین اللهی بیمارستان پیروز را از جمله بیمارستان‌های برخوردار دانست و افزود: باید تلاش شود تا از همه ظرفیت‌های بیمارستان به‌درستی بهره‌مند شویم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر خدمت خوب تاکید کرد و گفت: معتقدیم باید مدیران متمدن، ولایی و در راستای فساد ستیزی منطبق با مشی رئیس جمهوری در راس کار باشد.

 

عین الهی سلامت مردم را خط قرمز وزرات بهداشت دانست و افزود: در هر سطحی که درمان و بهداشت مردم با پول تهید شود، عدول از خط قرمزها است و برای ما قابل تحمل نیست.


وی با اشاره به تولید انواع واکسن ایران جهت مقابله با کرونا، گفت: امروزه مدعی هستیم برای هر ویروسی قادر به تولید واکسن آن هستیم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به همراهی مردم در کنترل بیماری کرونا، گفت: تعطیل کردن بیمارستان‌های غیرفعال در لاهیجان  غیرمنطقی است و تبدیل‌شدن این بیمارستان‌ها به قطب های درمانی می‌تواند یکی از اقدامات باشد.

 

وی با اشاره به برنامه طرح عدالت و تعالی نظام سلامت، گفت: در مبحث تعالی به موضع فرهنگ و توجه به پیوست فرهنگی از جمله اقامه نماز اهتمام ویژه ای شده است.

کد خبر 1142128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha