چالش جدی ماسال در زمینه ارتباطات سیار و دسترسی محلی به اینترنت

پورحضرت گفت: شهرستان ماسال در زمینه ارتباطات سیار و دسترسی محلی به اینترنت به عنوان پیش نیاز موثر در حوزه گردشگری و آموزشی با چالش جدی مواجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» عصر امروز(جمعه، 8بهمن) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: ماسال یکی از مهمترین شهرستان‌های هدف گردشگری در سطح ملی و بین المللی و قطب کشاورزی و دامپروری و از تاثیرگذارترین شهرستان‌ها در تولید دام سبک و سنگین است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه یکی از عوامل موثر در فرایند توسعه پایدار دستیابی و دسترسی به زیرساخت ها به ویژه ارتباطات است افزود: شهرستان در زمینه ارتباطات سیار و دسترسی محلی به اینترنت به عنوان پیش نیاز موثر در حوزه گردشگری و آموزشی با چالش جدی مواجه است.

 

وی گفت: اجرا و توسعه طرح ها برای پوشش آنتن دهی روستاهای تابعه شهرستان به ویژه محور گردشگری ماسال به گیلوان، تغییر فیبر نوری به اندازی کامل، تجهیز و راه اندازی سایت های بی.تی.اس شهرستان از جمله نیازهای ماسال در زمینه ارتباطات است.

 

پورحضرت تصریح کرد: در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی، اختصاص امکانات و تجهیزات لازم به حوزه سازمان جنگل ها و مراتع برای حفاظت از منابع طبیعی و مقابله با هر گونه حوادث احتمالی، تامین اعتبارات لازم برای اجرای طرح های آبخیزداری در بالادست برای کنترل سیل و رسوخ در مناطق ییلاقی مورد نیاز است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان اعمال قانون ماده چهار است خاطرنشان کرد: 85 درصد از اراضی شهرستان مالکیتش با اداره کل منابع طبیعی است که در این زمینه تسریع در اجرای قانون ماده چهار انتظار ما است.

 

وی با اشاره به توجه به حوزه دامداری، دامداران و عشایر و بررسی آمار مجدد عشایر اظهار کرد: نیازمند تکمیل اعتبار برای پروژه سد لاستیکی ماسال هستیم.

 

پورحضرت با بیان اینکه اصلاح و توسعه شبکه های آبرسانی ، احداث تسویه خانه فاضلاب، توسعه شبکه های برق رسانی جهت پایداری انرژی در فصول پرمصرف سال از دیگر درخواست‌های شهرستان است افزود: با توجه به اینکه تنها بیمارستان ماسال رسالت است نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای بیماران هستیم تا بیماران به شهرهای همجوار نروند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: در حوزه راه و شهرسازی نیاز به چهارباند کردن مسیر کلیدبر به ماسال و آسفالت ییلاقات به گیلوان هستیم.

 

 

 

 

کد خبر 1142139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha