شهرستان رشت از شاخص های استانی و کشوری عقب مانده است

امام پناهی گفت: ۴۰ درصد از ظرفیت استان در شهرستان رشت حضور دارند ولی متاسفانه از شاخص های استانی و کشوری عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « حمیدرضا امام پناهی» امروز(جمعه، ۸بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان رشت که با حضور «وحیدی» وزیر کشور برگزار شد طلعیه ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و ضمن خیر مقدم به سفر استانی هیات دولت به گیلان اظهار کرد: مهمان نوازی در فرهنگ گیلانی ها نهفته است.
 

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت به بازدیدها و رسیدگی به مشکلات شهری و روستایی شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: در این بازدیدها خوشبختانه معاونت عمرانی و همیاری شهرداری ها،  نمایندگان مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی وزیر کشور را همراهی کردند.

 

وی گفت: در بازدیدهایی که توسط وزیر کشور و هیات همراه انجام شد بیشترین مشکلات مردم این دو شهرستان از جمله پسماند، فاضلاب شهری، زباله سراوان، راه های روستایی و داخل شهری که شکایت شهرداران و دهیاران را نیز بود، مورد توجه قرار گرفت.

 

امام پناهی افزود:۴۰ درصد از ظرفیت استان در شهرستان رشت حضور دارند ولی متاسفانه از شاخص های استانی و کشوری عقب هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: این بازدیدها بیش از پیش ضعف های خود را نشان می دهد.

 

فرماندار خمام نیز در این نشست با اشاره به اینکه یکسال از تبدیل خمام به شهرستان گذشته است اظهار کرد: متاسفانه به قدری مشکلات شهرستان رشت به عنوان مزکز استان زیاد است که رسیدگی به مشکلات شهرستان خمام و مردم نجیب آن کمتر مورد توجه مسئولان قرار میگیرد.

 

حجت الاسلام «اسدالله زاده» هم با بیان اینکه امیدواریم ثمره این سفر پرخیر و برکت را مردم احساس کنند، گفت: خمام جاده ای به نام «جاده مرگ» دارد که در۶ ماهه ابتدایی سال ۱۰فوتی و یک هزار و ۴۹مصدوم داشته است.

 

امام جمعه خمام افزود: این جاده ۱٠سال هم اعتبارات ملی دریافت می کند ولی کاری از پیش نمی رود و مردم این شهرستان داغدار فرزندان خود می مانند.

 

وی با تاکید بر رعایت شأن مردم و شنیدن مطالبه به حق آنان اظهار کرد: ایستادگی و پایداری این مردم ستودنی است و امیدواریم کاملا در عمل تفاوت حضور مدیران انقلابی را حس کنند تا آنان نیز مردم خود را پایدارتر ببینند.

 

 

کد خبر 1142151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha