دشمن از طریق جنگ نرم به مبارزه با اسلام پرداخته است

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم به مبارزه با اسلام پرداخته است گفت: همه گروه ها می بایست در بحث تولید محتوا و در جهاد تبیین تشکیلاتی و شبکه ای عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۸ بهمن) در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دشمن از طریق جنگ نرم به مبارزه با اسلام پرداخته است، لذا همه گروه ها می بایست در بحث تولید محتوا و در جهاد تبیین، تشکیلاتی و شبکه ای عمل کنند.

 

امام جمعه خرمشهر افزود: باید حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مراکز علمی، نخبگان و جوانان و همگان با تمام قوا به میدان بیایند با گفتار و بیان جهاد تبیین را انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه دشمن تمام داشته ها و امکانات و تجهیزات خود را به میدان آورده تا با برعکس کردن حقایق و سیاه نمایی سبب تضعیف ایمان مردم شود تصریح کرد: حضور همه گروه ها برای مقابله با این جریان لازم و ضروری است.

 

حجت الاسلام عادل پور در بخشی از سخنان خود به حملات هوایی رژیم کودک کش آل سعود و امارت و کشتار مردم یمن نیز اشاره کرد و ادامه داد: یمن بیش از یک سال است درگیر جنگ ظالمانه و شبانه روزی از طرف ائتلاف سعودی و اماراتی است که از طرف آمریکا و اسرائیل پشتیبانی می شوند.

 

وی بمباران هوایی مردم یمن را اوج شرارت آل سعود و اماراتی ها خواند و اضافه کرد: ملت مظلوم یمن دست بسته نیست و با اتکا به وعده های خدا و با اعتماد به مجاهدان خود می توانند متجاوزان سعودی را به خاک ذلت بکشانند.

 

امام جمعه خرمشهر با اشاره به پشتیبانی تسلیحاتی، اطلاعاتی و دیپلماسی غرب به ویژه آمریکا از ائتلاف سعودی عنوان کرد: ایران اسلامی به جهانیان اعلام می کند که ملت یمن تنها نیست و ما این خشونت ها را محکوم کرده و از مردم یمن حمایت می کنیم.

 

وی به رفع فوری مشکلات موجود در نقاط بحرانی شهر خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۰ نقطه مشکل دار ناشی از آبگرفتگی در خرمشهر احصا و مشکلات نقاط بحرانی ظرف ۴۰ روز رفع شده است و برای سرعت بخشی بیشتر به این پروژه ها همکاری مسئولان به عنوان یکی از نیازهای اساسی به شمار می رود.

 

حجت‌الاسلام عادل پور مشکل اشتغال بیکاری را مهم ترین مشکل جوانان خرمشهری برشمرد و تاکید کرد: هر روز مراجعات در رابطه اشتغال وجود دارد، درباره اشتغال و بومی گزینی بسیار صحبت شده که امیدواریم مسئولان در پی رفع مشکلات اشتغال باشند.

 

کد خبر 1142153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha