ایجاد امید بین مردم برای پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب بهترین جشن برای گرامیداشت دهه فجر است

حجت الاسلام سیلاوی ایجاد امید بین مردم برای پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را بهترین جشن برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر دانست و گفت: در این ایام باید اقدامات، فعالیت ها و دستاوردهای نظلام اسلامی برای مردم تبیین و تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام حمید سیلاوی» ظهر امروز (جمعه ۸ بهمن) در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر چوئبده که در مسجد الرسول (ص) این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ یک حادثه عظیمی بود که تاثیرات زیادی در جهان ایجاد کرد.

 

امام جمعه چوئبده افزود: یکی از مقامات اسرائیل انقلاب اسلامی را مانند یک زلزله دانسته که تمام جهان را تکان داد بود. 

 

وی ایجاد امید و انگیزه به مردم برای پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را بهترین جشن برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر دانست و تصریح کرد: در این ایام باید اقدامات، فعالیت ها و دستاورد های نظلام اسلامی برای مردم تبیین و تشریح کرد.

 

حجت الاسلام سیلاوی به بازدید مسئولان شهر از سالن ورزشی شهر چوئبده و بررسی شکستگی شاه لوله اصلی خط انتقال آب آبادان به اروندکنار اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه ساختمان سالن ورزشی این شهر روی این خط لوله احداث شده که منجر به ایجاد خط انتقال انحرافی برای رفع آن شد، اما مساله اینجا باید روشن شود؛ چرا کسی که آمده این ساختمان را احداث کرده فکر نکرده، که ممکن است در این موقعیت یک لوله خط انتقال آب باشد؟.

 

وی اضافه کرد: ما از مسئولان ذی ربط می خواهیم که کسانی که مقصر هستند را بازخواست کنند؛ این موضوعات و خیلی از موارد برای مسئولان یک عادت شده که هر کس می آید، خراب می کند و می‌رود و کسی آنها را محاکمه یا بازخواست نمی کند.

 

امام جمعه چوئبده از حل مسئله قطع سهمیه کپسول گاز در این شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری شورای شهر چوئبده این موضوع حل شده است.

 

وی با بیان اینکه انتظار می رود تمام مسئولینی که قول می دهند پیگیر قول هایشان باشند عنوان کرد: امیدواریم تصفیه خانه آب شیرین کن چوئبده در دهه مبارک فجر افتتاح شود، چرا که مسئولین آب و فاضلاب استان قول اتمام پروژه در مدت ۴۰ روز را داده بودند.

 

حجت الاسلام سیلاوی در بخشی از سخنان خود با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال و صعود مقتدرانه به جام جهانی که موجب خوشحالی مردم میهن شد بیان کرد: این روزها ما شاهد پیروزی های زیادی در جهان اسلام هستیم؛ پیروزی یمنی های مجاهد و مالیدن بینی کشورهای متجاوز و کودک کش عبری و عربی و امضای تفاهم نامه های کشورهای روسیه و چین با ایران اخبار بسیار مسرت بخشی هستند.

 

وی به هک شبکه های تلویزیونی صدا و سیما واکنش نشان داد و ابراز کرد: دلیل این همه دشمنی با نظام اسلامی این است که دشمنان عصبانی شدند چراکه دیدند اقدامات آنها تاثیری ندارد و دست به این کار سخیف زدند. 

 

خطیب نماز جمعه چوئیده تاکید کرد: نادان ها نمی دانستند که این کار آنها موجب بی ابرویی دوباره خودشان می شود.

 

کد خبر 1142173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha