یکی از مهمترین جلوه های رعایت تقوای الهی حفظ وحدت است

حجت الاسلام رضازاده گفت: یکی از مهمترین جلوه های رعایت تقوای الهی حفظ وحدت است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «علی رضازاده» امروز (جمعه ٨ بهمن) در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: یکی از مهم ترین جلوه های رعایت تقوای الهی حفظ وحدت است.

 

امام جمعه بهاران افزود: حفظ وحدت بر محور اسلام، بر محور اهل بیت و بر خط سبز ولایت و خط سرخ شهادت است.

 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین جلوه های رعایت تقوای الهی برای بسط نگاه اسلام و گسترش منظومه فکری امامین انقلاب، رعایت تقوای الهی است.

 

امام جمعه بهاران اظهارکرد: وظیفه‌مندیم به عنوان وظیفه ایمانی و انقلابی از همه کسانی که در طول این سال‌ها در اقامه نماز جماعت کمک و مساعدت کردند و فضا را برای اقامه این فریضه الهی مهیا کردن تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

وی با اشاره به آغاز دهه فجر گفت: در طول این ۴۳ سال ملت بزرگ ایران با حضور باشکوه در مناسبت‌های مختلف، واجدالسحر تفرقه ‌ها و توطئه‌های دشمن بود.

 

امام جمعه بهاران افزود: این موفقیت‌هایی که در طول این سالها کسب کردیم این دستاوردهای عظیمی که ملت ایران به آنها رسید حاصل کیمیای مقاومت است. 

 

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اخراج ذلت‌مندانه آمریکا از منطقه است، گفت: هر جایی و در هر منطقه‌ای این‌ها قدم گذاشتن، جز ذلت و خواری برای مردمان آن سرزمین چیزی به ارمغان نگذاشتند.

 

حجت الاسلام رضازاده افزود: امروز بخاطر مقاومت ملت ایران، منطقه خاورمیانه و آسیا به گورستان آرزوهای آمریکا تبدیل شده است که این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: جبهه مقاومت از حزب الله لبنان تا حشدوالشعبی عراق تا سوریه و انصارالله یمن و ایستادگی مومنانه یک ملت مظلوم یعنی یمن سلحشور و مقتدر به زنجیر طلایی مقاومت تبدیل شده است.

 

امام جمعه بهاران با محکوم کردن حملات وحشیانه آل‌سعود و امارات به مردم یمن، از جامعه جهانی خواست تا جلوی این جنایت‌ها را بگیرند.

 

حجت الاسلام رضازاده اظهار امیدواری کرد: مسئولان با اعتماد به جوانان انقلابی این نسخه مقاومت را تکمیل کنند.

 

وی گفت: در این روزهای سختی که ملت ما به خاطر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، وفادارانه و عزتمندانه مقاومت می‌کنند مسئولیت، مسئولان و کارگزاران را صدچندان می کند.

 

امام جمعه بهاران افزود: این امتحانی است برای همه، هم برای آحاد مردم و هم برای مسئولان که با جهاد شبانه روزی مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

 

کد خبر 1142174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha