آل سعود خائن چاره ای جز پذیرش آتش بس ندارد

حجت الاسلام سیادت هدف ائتلاف سعودی، اماراتی و آمریکایی از کشتار کودکان و زنان بی گناه غیرنظامی در یمن را انحراف افکار عمومی جهان از شکست های پیاپی خود در یمن و تحت فشار قرار دادن انصارالله دانست و گفت: آل سعود خائن چاره ای جز پذیرش آتش بس ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» ظهر امروز (8 بهمن ماه) در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه پاتاوه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پاکدامنی، در ادامه مبحث هفته گذشته با اشاره به آیات قرآن به مشکل اخلاقی در زندگی زناشویی اشاره کرد و گفت: « قُوا أَنْفُسَكُمْ وَ أَهْلِيكُمْ ناراً وَقُودُهَا النَّاسُ وَ الْحِجارَةُ» خود و خانواده خود را از آتشی که هیزم آن انسان ها و سنگ ها است، حفظ کنید».

 

امام جمعه پاتاوه اظهار کرد: با وجود اینکه ژن خانواده از عوامل اثرگذار در تربیت است اما گاهی بر اثر غلبه عوامل تربیتی دیگر، یعنی خود انسان، دختران و پسران عفیف، پاک و باتقوای زیادی دیده می شوند که پدران و مادران شان فاسد هستند و برعکس آن هم دیده می شوند.

وی به سخن امام صادق (ع) در تفسیر آیه 6 سوره تحریم اشاره کرد و افزود: «خانواده هایتان را از زشتی بازدارید، آنها را به اطاعت خدا امر کنید، آنها را به کارهای خیر عادت دهید».

 

خطیب جمعه پاتاوه با اشاره به سخن این امام همام و یک گروه از زنانی که در قیامت با حضرت فاطمه زهرا(س) محشور می شوند، یادآور شد: این افراد زنانی هستند که بر بداخلاقی شوهر خود صبر می کنند و هیچ چیز برای زن در شب اول قبر بهتر از رضایت شوهرش نیست و حضرت زهرا (س) در این مورد فرموده اند: «هیچ زنی نیست که با اطاعت همسرش بمیرد، مگر آنکه بهشت بر او واجب می شود».

 

وی در خطبه سیاسی نماز به دو مناسبت هفته با تبریک 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی، آغاز دهه مبارک فجر و مولفه ها و گفتمان های سیاست خارجی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: «جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ» حق آمد و باطل از بین رفت. در عصر و زمان ما مصداق آشکار باطل رژیم طاغوت و استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام سیادت از لسان امامین انقلاب، افزود: «انقلاب درونی ملت ایران که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده از معجزات و عنایات الهی است. انقلاب اسلامی همیشه نو و جدید است، زیرا شعارها و اهداف، مقدسات انقلاب اسلامی است کهنه نمی شود و مقدمه انقلاب جهانی حضرت امام مهدی(عج) است»، امیدواریم به حول و قوه الهی و به کوری چشم دشمنان اسلام، انقلاب ما جهانی و با پیروزی همه جانبه زمینه ساز انقلاب مهدوی خواهیم شد.

 

امام جمعه پاتاوه در خصوص مولفه ها و گفتمان دولت حجت الاسلام رئیسی به سفر خارجی وی به مسکو و سفر وزیر خارجه به چین اشاره و بیان کرد: این سفرها به مذاق دول غربی و مزدوران آنها خوش نیامده، فضاسازی ها و شبهه افکنی های پرحجم رسانه ای خارجی و داخلی ایجاب می کند تا برای پاسخ به شبهات مطرح شده، ابتدا مولفه های اصلی گفتمان سیاست خارجی دولت انقلابی را بشناسیم، متوازن سازی سیاست خارجی، مبتنی بر اصل صیانت از استقلال کشور در عین توجه و تاکید بر روابط با قدرت های شرق و غرب و توجه به قدرت های نوظهور ورود به پیمان های راهبردی در دستور کار باشد.

وی هم گرایی با مجموعه ها و سازمان های منطقه ای و توجه به کشورهای آسیایی را از دیگر مولفه های اصلی گفتمان سازی برشمرد و گفت: تاکید بر دیپلماسی فعال اقتصادی در سیاست خارجی، مشارکت فعال در سازمان های بین المللی و مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا مبتنی بر مقاومت فعال به معنای اقدام قدرتمند و عزتمند از دیگر مولفه های اصلی گفتمان سازی دولت دکتر رئیسی است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش پاتاوه در فراز پایانی خطبه ها با دعوت از نمازگزاران جمعه در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن، افزود: حمایت از مردم مظلوم و مقتدر یمن در محکومیت جنایات وحشیانه عربستان و امارات پس از اقدام شجاعانه و تاریخ ساز انصارالله در هدف قراردادن مراکز حساس امارات و پس از شکست های سنگین مزدوران امارات و عربستان در مآرب و شبوه، ائتلاف درهم شکسته و روبه زوال در حملات روزهای اخیر بیش از ۶۰ نفر از زنان و کودکان و غیره نظامیان به شهادت رسیده و صدها نفر از مردم بیگناه صنعا و دیگر شهرها مجروح شدند.

 

حجت الاسلام سیادت هدف ائتلاف سعودی، اماراتی و آمریکایی از این جنایات و کشتار کودکان و زنان بی گناه غیرنظامی در یمن را انحراف افکار عمومی جهان از شکست های پیاپی خود در یمن و تحت فشار قرار دادن انصارالله دانست و گفت: آل سعود خائن چاره ای جز پذیرش آتش بس ندارد و خود را باید برای شکست بزرگ دیگر آماده کند.

کد خبر 1142177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha