سهم فارس ۹  گرایش مختلف از جشنواره تئاتر فجر شد

آثار چهلمین جشنواره تئاتر فجر در ۱۰ سالن تهران روی صحنه می ‌روند و در این میان سهم استان فارس، ۹ گرایش در رشته های مختلف هنرهای نمایشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آثار چهلمین جشنواره تئاتر فجر در ۱۰ سالن تهران روی صحنه می ‌روند و در این میان سهم استان فارس، 9 گرایش در رشته های مختلف هنرهای نمایشی است.

«هملُر بیژنی» به نویسندگی یوسف شکوهی و کارگردانی آژمان بیژنی نسب در بخش مسابقه صحنه و «تصویر مصور مظفری» به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی وحید نفر در این جشنواره شرکت می کنند.

نمایشنامه «شطحیات اشباح» از سعیدرضا خوش شانس و نمایشنامه «مدیترانه ای» به نویسندگی پیام لاریان در بخش نمایشنامه نویسی کاندیدا شده اند.

«بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان و نمایشنامه پروانه الجزایری به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سعید شیخی از طرف استان قزوین در جشنواره اجرا خواهند داشت.

نمایش «استرالیا» نویسنده پیام لاریان و کارگردان محمد هاشم زاده و بخش رادیوتئاتر نمایش «سووشون» نویسنده وکارگردان آرش جمال الدینی در بخش غیر رقابتی خواهند بود.

«دگردیسی شاعرانه یک گیشا» با نویسندگی و کارگردانی عیسی صادقی ‌بهمنی و تهیه کنندگی هانیه حسن پور به جشنواره راه پیدا کرده اند و نمایش ‌های بخش‌ های مختلف چهلمین جشنواره تئاتر فجر در ۱۰ سالن به اجرا درخواهند آمد.

9 تماشاخانه به اجرای نمایش ‌ها در بخش‌ های رقابتی، غیررقابتی و مهمان اختصاص دارد و در تماشاخانه «استاد انتظامی» نیز نمایش‌ های بخش رادیو تئاتر به اجرا درخواهند آمد.

تالار وحدت، مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه ایرانشهر، سالن اصلی تئاتر مولوی و تالار حافظ به اجرای نمایش‌ های جشنواره تئاتر فجر اختصاص داده شده اند.

خاطر نشان می شود، چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری «حسین مسافرآستانه» برگزار خواهد شد و اخبار آن از سایت fitf.ir قابل پیگیری است.

کد خبر 1142184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha