افتتاح بازارچه «دست سازه های زنان سرزمین من» با حضور معاون رییس جمهور

بازارچه «دست سازه های زنان سرزمین من» امروز با حضور معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده در جمعیت هلال احمر گیلان افتتاح شد.

«سیده ارمغان سقراط» امروز(جمعه، ۸ بهمن) در حاشیه افتتاح بازارچه «دست سازه های زنان سرزمین من» که با حضور «انسیه خزعلی» معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: امروز استان گیلان میزبان سفرهای استانی هیات دولت بود که امیدواریم برکات زیادی به همراه داشته باشد.



مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان با ابراز خرسندی از اینکه جمعیت هلال احمر گیلان نیز افتخار داشت تا میزبان معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده باشد گفت: به یمن این حضور و در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام زن بر آن شدیم تا بازارچه ای تحت عنوان «دست سازه های زنان سرزمین من» برای معرفی بخشی از توانمندی های زنان این دیار، دایر کنیم.



وی در ادامه افزود: این نمایشگاه از امروز لغایت ۱۰ بهمن ماه جاری برای بازدید عموم در محل جمعیت هلال احمر استان دایر است.



سقراط با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت دفتر امور بانوان استانداری، دفتر امور بانوان جمعیت هلال و با همکاری میراث فرهنگی دایر شده است تصریح کرد: این نمایشگاه با 20غرفه، هنر 20 هنرمند را در رشته هایی مانند فرش، گلیم، لباس محلی، رشتی دوزی، حصیربافی، خراطی، چهل تکه، زیورآلات، ویترای، چرم دوزی، شمع سازی، سوغات گیلان و ... به نمایش گذاشته است.

 

کد خبر 1142202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha