برگزاری نمايشگاه  هنر و صنایع دستی توسط کانون صیاد شیرازی ملایر در دهه فجر

«جعفر ترکاشوند» گفت: همزمان با ایام دهه فجر نمايشگاه هنر و صنایع دستی توسط کانون صیاد شیرازی ملایر روستای نازول برگزار می شود.

«جعفر ترکاشوند» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام دهه فجر  برنامه مختلف توسط کانون  فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی روستای نازول برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی  ملایر با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری اعضای کانون و  پایگا بسیج برگزار خواهد شد ، افزود: برگزاري جشن انقلاب باحضور مسئولان شهري ونمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر در ایام دهه فجر است.

وی از برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی و آثار هنری اعضای کانون های مختلف شهرستان ملایر در این کانون خبر داد و گفت: در این زمینه فراخوان برگزاری این نمایشگاه هفته گذشته به مسئولان کانون ها اعلام شده است.

ترکاشوند با بیان اینکه ادر این راستا آثار اعضای کانون های روستایی  بخش سامن در این کانون به صورت نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می شود تصریح کرد: این نمایشگاه شامل آثار هنری، گرافیک ، نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور و همچنین صنایع دستی خواهد بود که در پایان از برترین ها تقدیر می‌شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و... را از دیگر برنامه های این کانون در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خواند و افزود: همچنین اهدا جوایز منتخبین  و برتر دررشته هاي مختلف قرآن ، ورزشی،  علمي وهنری نیزاز دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط این کانون در دهه مبارک فجر است .

مدیر کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر اجرای برنامه‌های مختلف شادی وپخش نقل وشیرینی وآذین بندی کوچه ها ومساجد را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر دانست.

وی با بیان اینکه این کانون به عنوان کانون معین و یکی از کانون های پویا و فعال در استان همدان و شهرستان ملایر است گفت: در حال حاضر این کانون بیش از 800 عضو دارد.

کد خبر 1142268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha