لزوم نگاه ویژه به حوزه فرهنگ و اصلاح فرهنگی جامعه

سامانی گفت: با توجه به تاکید و رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت و جایگاه فعالیت های فرهنگی، باید نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی شود چرا که اصلاح جامعه بدون اصلاح فرهنگ میسر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مصطفی سامانی»، امروز (شنبه ۹ بهمن) در نشست تخصصی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر جهرم که با حضور معاونت های فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم و امور فرهنگی شهرداری در محل شورای شهر جهرم برگزار شد، گفت: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی بسیار ارزشمند است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر جهرم با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت، آبرو و ستون نظام جمهوری اسلامی است، افزود: باید از ظرفیت این نهاد مقدس در عرصه های مختلف به ویژه عرصه فرهنگی استفاده شود.

 

وی خواستار ارتباط ۲ سویه سپاه پاسداران و شورای اسلامی شهر جهرم در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی شد و اظهار کرد: ارتباط هر چه بیشتر این نهاد با شورای اسلامی شهر جهرم تحولات فرهنگی در سطح شهر را به همراه دارد.

 

به گفته سامانی، با توجه به تاکید و رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت و جایگاه فعالیت های فرهنگی، باید نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی شود چرا که اصلاح جامعه بدون اصلاح فرهنگ میسر نیست.

 

تاکید بر تدوین نقشه جامع فرهنگی شهرستان جهرم، برنامه ریزی و پیگیری در جهت ایجاد موزه انقلاب اسلامی، خرید المان های فرهنگی، دیوار نویسی ها با موضوعات فرهنگی و اجتماعی، تلاش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد گرمخانه، تولید محتوا و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از مهم ترین محور های این نشست بود.

کد خبر 1142304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha