انقلاب اکنون به جهاد تبیین دفاع از انقلاب و دفاع از ولایت  نیاز دارد

حجت الاسلام زمانی ، موسوی، گفت: آنچه که انقلاب ما اکنون به آن نیاز دارد که جهاد تبیین دفاع از انقلاب و دفاع از ولایت است.

 حجت‌الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: همانگونه که در زمان دفاع مقدس رزمندگان اسلام جان‌برکف در هر نقطه از جبهه‌ها آماده جان‌فشانی و ایثار بوده و خط شکن بودند و خود را روی سیم خاردار می انداختند و معبر ها را باز می کردند، آیا امروز آن رزمندگان نیستند که خود را روی سیم‌خاردارهای تزویر، ارعاب، کلک و فریب بیندازند و با کسانی که دنبال ربودن ایمان مردم هستند مقابله کنند.

 

 

 امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: رزمندگان، ایثارگران، خانواده شهداء انقلابی‌ها و مساجد ما همه تکلیف دارند و باید اجازه ندهند از تکلیف مطالبه‌گری دور بمانند، باید دقت داشته‌باشیم که انقلاب ما نیاز به چه چیزی دارد، وقتی رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی در چندین سخنرانی به بیان موقعیت، جهاد تبیین و غیرت دینی می‌پردازند این‌ها لازمه انقلاب اسلامی است و این‌ها مسائلی است که باید از عمارها ابوذرها و مقداد های انقلاب بخواهیم که وارد صحنه شوند و بیایند تبیین کنند.

 

 

وی  خاطر نشان کرد: نیاز امروز انقلاب این است که تریبون‌دارهایی نظیر شهید آیت ها و شهید بهشتی‌ها بیایند و از آبروی خود برای انقلاب بگذرند.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر دفاع از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ایستادن در برابر زیاده‌خواهی‌ها و فسادها و چهره‌هایی که به‌دنبال منافع مردم نیستند این‌ها باید بیان شود.

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب  اظهار کرد: همانگونه که همگان در ابتدای انقلاب با جمع شدن دور محور ولایت  و جمع شدن در محورهای مکتب و آموزه‌های اسلام و انقلاب را به پیروزی رساندند بازهم می‌شود همگان دست‌به‌دست هم بدهیم و حول محور ولایت جمع شویم و ان‌شاءالله برای حضور قسط و عدل و برای فرج امام‌زمان(عج) زمینه‌سازی کنیم .

کد خبر 1142308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha