ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم برگزار می‌شود

ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم همزمان با ۱۲بهمن آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سرهنگ حسین تناور در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، از برگزاری مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم و یادواره 423 شهید مدافع حرم استان قم در مصلی قدس خبر داد.

 

فرمانده لشگر امام علی بن ابی طالب علیه السلام با اشاره به برنامه های این یادواره گفت: یکی از فرماندهان جبهه مقاومت در این مراسم سخنرانی می کند و مراسم با شعر خوانی شاعر آیینی ولی الله کلامی و مداحی مهدی سلحشور دنبال خواهد شد.

 

وی یادآور شد: در راستای ششمین یادواره شهدای مدافع حرم از 15 دی تا 12 بهمن، 10 یادواره توسط گردان های امام حسین علیه السلام در محله های پردیسان، کهک، جعفریه و قنوات برگزار شده و خواهد شد.

 

سرهنگ تناور همچنین با اشاره به اینکه مراسم شعر خوانی کبوتران حرم با حضور شاعران ایرانی ، افغانستانی و پاکستانی برگزار می شود افزود: 15 یادواره در مدارس استان قم انجام شده است ودو یادواره نیز در ندامتگاه ساحلی و لنگرود برگزار شد.

 

وی با اشاره به سرکشی از خانواده 70 شهید ایرانی ، افغانستانی و پاکستانی گفت: مستند «برای نبل و برای الزهرا» در حال آماده سازی است و امیدواریم در سالگرد آزادی شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا منتشر شود.

 

فرمانده جدید لشکر 17 امام علی ابن ابیطالب(ع) قم افزود: دو همگانی به یاد شهدای مدافع حرم نیز جمعه 1 بهمن با شرکت حدود دوهزار نفر و مسابقه دوچرخه سواری نیز روز گذشته (جمعه 8 بهمن) به یاد شهدای مدافع حرم برگزار شد

 

لازم به ذکر است در همین راستا همایش پهلوانان طریقت عشق همره با تجلیل از مادران شهدای ورزشکار امشب(شنبه9بهمن) در مجتمع پیامبر اعظم(ص) سالن شهیدان سلیمانیان برگزار می شود

 

کد خبر 1142333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha