کارفرهنگی در بنیاد شهید و امورایثارگران ساده شمرده نشود

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه اقدامات فرهنگی در حوزهبنیاد شهید و امورایثارگران برای نسل‌های بعدی بسیار موثر است و نباید ساده شمرده شود،گفت: شان خانواده های شهدا در ارائه خدمات به آنها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۹بهمن) در نشست با «سعید کهنسال» مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه کار فرهنگی برای جامعه هدف این اداره کل بسیار مهم است، اظهار کرد:دشمن روی ناامید کردن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  و جانبازان از انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کرده است.   

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید آسیب ها در ارائه خدمت به این خانواده ها شناسایی و مرتفع شود، افزود: تکریم والدین و خانواده های شهدا باید حضوری و به صورت چهره به چهره انجام شود.

 

وی با بیان اینکه سلامت اداری اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا مورد توجه باشد.ایجاد زمینه کارآفرینی برای این قشر با دادن ایده و تسهیلات ارزن قیمت مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه شان فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان در ارائه خدمت مورد توجه باشد، اظهار کرد: نظارت بر کار امورایثارگران دستگاه های فرهنگی همانند آموزش و پرورش،‌دانشگاه ها و ... مورد توجه باشد تا شان فرزندان و خانواده های شهدا در دریافت خدمات از این دستگاه ها حفظ شود.

 

وی مطالعات و راهبرد برای انجام امورات خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان مهم و اساسی است، گفت:باید ‌برای بصیرت افزایی، افزایش بصیرت سیاسی و حفظ عفاف و حجاب فرزندان این قشر کار فرهنگی انجام شود.  

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه باید تکریم همسران شهدا هم ردیف مادران شهدا مورد توجه باشد، افزود:نقش همسران شهدا در تربیت فرزندان شاهد بی بدیل است نباید این نقش نادیده گرفته شود.

 

امام جمعه ساری بیان کرد: بعضی از دستگاه ها و نهادهای انقلابی به مرور حالت جهادی و تلاشگری شان کمرنگ می شود که پسندیده نیست نباید نهادهای انقلابی از دردمندی و جوش و خروش و میدانی بودن بیفتند.

کد خبر 1142371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha