یادواره شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی در زنجان برگزار می‌شود

سردار طهماسبی از برگزاری یادواره شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی با سخنرانی دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، اکنون نیز وظیفه اصلی ما پاسداری از خون شهدا و تداوم راه آنها برای صیانت از آرمان های انقلاب و نظام است.

 

سردار ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره به زنده نگهداشتن یاد شهدا تاکید دارند، گفت: در همین راستا سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادواره سرلشکر پاسدار شهید دکتر حسن تهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی را همزمان با دهه فجر برگزار می کند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود:سخنران ویژه این برنامه دریادار پاسدار علی فدوی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

 

سردار طهماسبی در پایان یادآور شد: یادواره شهید دکتر حسن تهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی روز 14 بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۸:۳٠در محل در حسینیه اعظم زنجان با حضور خانواده این شهید بزرگوار و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

 

در ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۰ خبر انفجاری در ملارد تیتر یک رسانه‌ها شد، اما وقتی خبر‌ها رفته رفته تکمیل می‌شد نام شهید حسن تهرانی مقدم، رئیس سازمان خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین شهدا به چشم می‌خورد، نامی که شاید آن زمان برای خیلی‌ها آشنا نبود، اما او همان کسی که از او به نام پدر صنعت موشکی ایران نام می‌برند.

 

شهید حسن تهرانی مقدم پیشگام ایجاد سیستم موشک‌های زمین به زمین و موسس واحد‌های موشکی سپاه بود، کسی که سال‌ها پس از شهادتش صنعتی را که بنیان نهاد همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 

کد خبر 1142374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha