جشن تکليف دانش اموزان دختر و عضو کانون شهید «مصطفی خمینی» در مسجد مهدیه سفید دشت برگزار شد

زنديان سفيد دشتی گفت: جشن تکليف دختران در راستای طرح پيوند « مسجد، مدرسه و خانواده» توسط کانون فرهنگی هنری «مصطفی خمینی» به صورت محدود و با رعايت پروتکل های بهداشتی در مسجد مهدیه سفید دشت برگزار شد.

«مريم زنديان سفيد دشتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشن تکليف دختران در راستای طرح پيوند «مسجد، مدرسه و خانواده» توسط کانون فرهنگی هنری «مصطفی خمینی» به صورت محدود و با رعايت پروتکل های بهداشتی در مسجد مهدیه سفید دشت برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مصطفی خمینی» مسجد مهديه شهر سفید دشت اظهار داشت: در این جشن تکلیف ۳۰ نفر از دختران این کانون که به سن تکلیف رسیده اند با اهدا هدایای مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

 

وی ابراز کرد: جشن سن تکلیف نوجوانان دختران و پسران را در خصوص اهمیت دادن به فرایض دینی مصمم تر و مشتاق تر می کند و می تواند حرکتی برای سوق دادن آنها به سمت انجام کارهای معنوی و دینی خود شود.

 

زنديان سفيد دشتی عنوان کرد: جشن سن تکلیف در مناسبت های مختلف برای دختران و پسران این کانون به صورت ماهانه برگزار می شود تا از خدمات فرهنگی آنها برای حضور در مساجد تقدیر و تجلیل شود.

 

وی با بیان اینکه رسیدن به سن تکلیف واقعه‌ای زیبا در زندگی ما و آغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است، گفت: بايد به دانش آموزان كمک كرد تا از اين فرصت طلايی برای خودسازی و خداشناسی استفاده كنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مصطفی خمینی» مسجد مهديه شهر سفید دشت ادامه داد: این مراسم معنوی با اجرای سرود، شعرخوانی، مسابقه و بیان احکام و قرائت سوگندنامه همراه بود.

 

زنديان سفيد دشتی گفت: در این برنامه معنوی که همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) برگزار شد نکات و مسائل نماز و حجاب برای دانش آموزان دختر تشریح شد.

 

کد خبر 1142388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha