دهه فجر۴ کاروان سلامت به مناطق محروم اعزام می شوند

احمدی با بیان اینکه در ایام دهه فجر۴ کاروان سلامت به مناطق محروم استان سمنان اعزام می شوند گفت: این کاروان ها در قالب تیم سلامت و اقدامات درمانی دندانپزشکی به مناطق محروم اعزام خواهندشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حامد احمدی» در نشست خبری با اشاره به رسالت ها ستاد اجرایی فرمان امام استان سمنان گفت: تمامی خدمات در ستاد اجرایی فرمان امام به مردم داده می شود حکومتی بوده واز سوی هیچ دولت مورد حمایت قرار نمی گیرد و هیچ تاثیرپذیری با تغییر دولت در اقدامات ستاد ایجاد نمی شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان اجرای تمام اقدامات ستاد را با فرمان رهبری عنوان کردوافزود: مقام معظم رهبری هر زمان و هر موردی را که لزوم بداند ستاد اجرایی به میدان بیایید این ستاد وارد عمل شده و با تمام توان اقدامات لازم را انجام می دهد.

 

وی از افتتاح مجهزترین خوابگاه دانشجوی کشور خبر داد وافزود: توسط بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی فرمان امام مجهزترین و بروزترین خوابگاه دانشجویی کشور در دامغان ساخته و در ابتدای سال تحصیلی تحویل دانشگاه داده شده است.

 

احمدی همچنین از اعزام چهار کاروان سلامت دندان در ایام دهه فجر به مناطق محروم خبر داد وافزود: این کاروان ها در قالب تیم سلامت و اقدامات درمانی دندانپزشکی به مناطق محروم استان سمنان اعزام می شوند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهند.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان همچنین به اقدامات این ستاد درایام کرونا اشاره واظهارکرد:این ستاد اولین مجموعه ای بود که توانست کشور را در ایام کرونا از ماسک بی نیاز کند.

 

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساخت واکسن نیز پیشرو بوده و توانسته بهترین نوع واکسن را در کشور با بهترین مواد اولیه تحویل وزارت بهداشت دهد.

 

حامدی از تهیه وتوزیع بیش از ۴ هزار لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در قالب پویش مشق احسان در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰ خبردادوافزود: 50تانکر آب به روستاهای محروم که دارای کمبود آب شرب بوده اند در قالب تانکر های اهدایی ۵ هزار لیتری و ۱۰هزار لیتری تهیه و تحویل داده شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده استاظهارداشت: با همکاری گروه های جهادی وابسته به ستاد اجرایی و همکاری با دستگاه های دولتی افراد نیازمند شناسایی شده و این بسته های معیشتی به آن ها تحویل داده شده است.

 

وی با بیان اینکه ۲ کاروان خدمات سلامت به مناطق محروم اعزام شده انداضافه کرد: این کاروان ها در قالب تیم دندان پزشکی و درمان به همراه توزیع داروی رایگان به بیماران مناطق محروم به این مناطق اعزام شده و خدمات لازم را انجام داده اند.

 

احمدی با اشاره به اینکه  ۲۹مدرسه توسط بنیاد برکت در دست ساخت بود اظهارکرد کرد: از این تعداد ۲۱ مدرسه تحویل داده شده است و ۲مدرسه که در شاهرود و دامغان است در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان از ورود این ستاد در طرح ساخت مسکن ملی ارزان قیمت خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی برای ساخت مسکن ارزان قیمت ستاد اجرایی ورود پیدا کرده است که به بخش خصوصی کمک کند تا بتواند مسکن ارزانی را تحویل مردم استان قرار دهد.

 

وی به فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام درچند زیر شاخه مختلف اشاره داشت وافزود: بنیاد برکت  در بحث اشتغال زایی، بنیاد ۱۵ خرداد در بحث بیماری و بنیاد احسان نیز در بحث محرومیت زدایی در استان های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 1142456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha