عملیات محور نهبندان-شوسف به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شد

بیکی با بیان اینکه عملیات ساخت محور نهبندان- شوسف مدتی است به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است، گفت: ۱۲ کیلومتر باقیمانده مسیر باید هرچه سریع تر به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۹ بهمن) به همراه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از محورهای مواصلاتی (باند دوم محور نهبندان-بیرجند) و میدان در حال احداث شهر شوسف بازدید کردند.

 

فرماندار نهبندان در جریان این بازدید افزود: سال گذشته تمام محور نهبندان بیرجند به پیمانکار واگذار و تعیین تکلیف شده است اما نیازمند توجه ویژه و تسریع در کار است.

 

وی ادامه داد: اما اجرای قطعه باقیمانده بین نهبندان-شوسف به دلیل تردد و ترافیک زیاد، برای مردم شهرستان اولویت دارد لذا باید هرچه سریع تر این محور تکمیل شود.

 

بیکی با بیان اینکه محور نهبندان تا شوسف مدتی است به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است، افزود: ۶ کیلومتر دیگر از این مسیر در هفته دولت سال جاری زیر بار ترافیک رفته که تاکنون ۱۷ کیلومتر کامل و ۱۲ کیلومتر باقیمانده مسیر هم باید هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

 

فرماندار نهبندان در خصوص میدان ورودی شهر شوسف نیز گفت: این مورد مطالبه بحق مردم شوسف است که تکمیل آن باعث ساماندهی وضعیت ورودی و کاهش حوادث خواهد شد.

 

وی همچنین گفت: امیدواریم با توجه به تلاش و پیگیری های متعددی که اخیرا از سوی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفته است، شاهد فعال سازی بیشتر کارگاه ها و پیمانکاران و تسریع در عملیات باشیم.

کد خبر 1142469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha