سایت شهدای شهرستان گلپایگان پرده برداری می شود

علیشاهی از پرده برداری و بهره برداری سایت شهدای شهرستان گلپایگان در کنگره شهدای شهرستان، که حاوی اطلاعات، زندگی نامه و وصیت نامه همه شهدای شهرستان است و قابلیت افزودن اطلاعات دارد ، خبر داد.

به گزارش،خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان «محمد اسماعیل علیشاهی» در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه کنگره شهدای شهرستان گلپایگان و مجتهد بی نشان آیت الله شهید «محمد صادق صدوق گلپایگانی»، ۱۴ بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود، گفت: کنگره شهدای شهرستان گلپایگان در سالهای ۸۲، ۹۳، ۹۶ نیز برگزار شده است و برگزاری کنگره شهدا برای پیچیدن عطر و بوی شهادت در شهر ودیگر گلپایگان است.
مسئول برگزاری کنگره ۳۷۳ شهید گلپایگان با اشاره به جلسات برگزار شده هماهنگی و کمیته های تولید محتوا، پشتیبانی، فرهنگی و امنیتی بیان کرد: سخنران ویژه این مراسم سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران است و برای دریافت پیام از مقام معظم رهبری، آیت الله صافی گلپایگانی تلاش شده و با رئیس بنیاد شهید کشور دیدار می شود.
وی با یاد آوری متن پیام مقام معظم رهبری به کنگره سال ۹۶ و جمله مشهور  این پیام «شهادت، مرگ تاجرانه است»، وظیفه گرامی داشتن یاد وخاطره شهدا را یادآوری شد و افزود: برداشتن گام موثر برای شهدا، از هدف های برگزاری این کنگره است و از سایت مجازی شهدای شهرستان که در آن زندگی نامه، وصیت نامه و اطلاعات شهید است و قابلیت افزودن اطلاعات به آن را دارد، پرده برداری می شود.
علیشاهی این سایت که از ۱۵ بهمن ماه در دسترس مردم قرار می گیرد را نتیجه تلاش پنج ماهه یک تیم برجسته شهرستانی برشمرد و برای پرده برداری از دائره المعارف شهدای شهرستان گلپایگان در آینده اظهار امیدواری کرد./

کد خبر 1142483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha