برگزاری ۴۳  ویژه برنامه در چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب/ ۱۶۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود

جوان گفت: برای دهه فجر امسال حدود ۲۰۰ برنامه در سطح شهرستان گالیکش پیش بینی شده که ۴۳ برنامه آن به صورت شاخص و محوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی جوان» امروز «شنبه ٩ بهمن» در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان با اشاره به سابقه انقلابی گری مردم شهرستان گالیکش اظهار کرد: همانطور که این شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی پیشگام بوده امروز در عرصه توسعه نیز فعالیت های خوبی را آغاز کرده است و حرف های زیادی در حوزه های مختلف برای گفتن دارد.

 

فرماندار گالیکش با بیان اینکه مردم محوری مهم ترین رکن برنامه های دهه فجر امسال است، گفت: حدود 200 برنامه در سطح شهرستان پیش بینی شده که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 43 برنامه به صورت شاخص و محوری برگزار می شود.

 

وی افزود: در حوزه عمرانی 82 پروژه با 168 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود که مقاوم سازی مسکن روستایی و آسفالت و بهسازی جاده های روستایی و غیره از مهم ترین این پروژه ها است.

 

جوان بیان کرد: در حوزه اقتصادی نیز 326 طرح آماده بهره برداری و کلنگ زنی است که شامل افتتاح 321 پروژه و آغاز عملیات اجرایی 5 طرح است. در این بخش چند واحد بومگردی و گلخانه در این ایام بهره برداری می رسد.

 

وی خاطر نشان کرد: سعی ما براین بوده تا در زمینه توسعه و تحقق عدالت بودجه ای و اعتباری، قدم های خوبی در این شهرستان برداریم که افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر با همین رویکرد خواهد بود.
 

کد خبر 1142524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha