خراسان جنوبی نیروی انسانی توانمندی در حوزه مدیریت دارد

خاکسار قهرودی گفت: خراسان جنوبی استانی دارای نیروی انسانی توانمند است که این موضوع باعث شده تا برای معرفی مدیرکل کمیته امداد این استان ما به مشکل برخورد نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مصطفی خاکسار قهرودی» عصر امروز (۹ بهمن) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در دوره اخیر رشد خوبی در ارائه خدمات به محرومان داشته است، اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی دارای نیروی انسانی توانمند است که این موضوع باعث شده تا برای معرفی مدیرکل کمیته امداد این استان ما به مشکل برخورد نکنیم.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای مردم ولایتمدار و همراه با انقلاب است که این همراهی را تاکنون به خوبی نشان دادند، گفت: امید است در دوره مدیریت جدید کمیته امداد در این استان خدمات بیشتری به محرومان استان ارائه شود.

 

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه کمبودها هرگز باعث نارضایتی و دلسردی مردم این استان از نظام نشده است و همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام پای ولایت و انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: این موضوع حق خدمت کردن بر مردم را برگردن مسئولان دو چندان می‌کند و انسان احساس دین و وظیفه بیشتری نسبت به این مردم پیدا می‌کند.

 

 

کد خبر 1142526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha