شهرداری شیروان ۱۴۶ میلیارد ریال طرح افتتاح می کند

شهردار شیروان گفت: در دهه فجر امسال، شهرداری شیروان ۱۴۶ میلیارد ریال طرح افتتاح می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «عین الله احمدی» در آستانه دهه فجر انقلاب، در بازدید از طرح های قابل افتتاح این حوزه در جمع خبرنگاران شیروان ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهارکرد: در دهه فجر امسال، ۱۲ طرح شهرداری شیروان با اعتبار ۱۴۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

 

شهردار شیروان عنوان کرد: این طرح ها شامل پارک محله ای حافظ، بازار خودرویی و روز بازار، ایمن سازی و آرام سازی پل خاتم الانبیاء، پناهگاه حیوانات بی پناه و پیاده روسازی و هم سطح سازی محور مرکزی (حد فاصل پل کشاورزان تا میدان شهداء) است.

 

احمدی خاطرنشان کرد: آبنمای کوهستان پارک شیرکوه، احداث نهالستان شهرداری شیروان به وسعت هفت هزار مترمربع، احداث چهار سالن گلخانه سرپوشیده در پارک شهید شیرازی، احداث رینگ بوکس، کارگاه تولید داخلی و سایت تجهیزات و قطعات ایمنی آتش نشانی، راه اندازی ایستگاه کار برای کارگران فصلی و جانمایی کارگاه تولیدی فرآورده های بتنی به خارج از شهر در محدوده کارخانه آسفالت از دیگر طرح های دهه فجر در حوزه شهری است.

 

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری ایجاد امید در مردم از طریق کار و تلاش برای آنها را مورد تاکید قرار دادند و آنچه طی چهار ماهه گذشته در شهرداری شیروان و این شهر رخداد دقیقا در همین راستا بوده است.

 

وی تصریح کرد: توجه به بافت فرسوده و حاشیه نشین در اولویت است که عملیات اجرایی طرح هایی از جمله احداث پارک آغاز شده که در آینده شاهد رونق و تحول خوبی در شهر خواهیم بود که برای داشتن شهری زیبا و بانشاط تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1142528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha