انقلاب ما انقلاب مسجد است/تدارک ۲۵ برنامه توسط کانون های فرهنگی مساجد کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور، گفت: انقلاب ما انقلاب مسجد و یکی از راه های تبیین آن هم در مسجد است، بنابراین می توان از مسجد به عنوان نماد انقلاب نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور  امروز ۹ بهمن در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر کرمانشاه که دربیت امام جمعه برگزار شد، گفت: پیامبر اسلام وقتی وارد مدینه شدند مسجدی را بنا کردند و حکومت اسلامی را در انجا  تشکیل دادند .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه افزود: ۵۷۵ کانون فرهنگی با ۳۱ هزار جمعیت در مساجد شهرها و روستاهای استان این آمادگی را دارند که در دهه فجر، دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی جشن های باشکوه مردمی در مساجد شهری و روستایی ، پیش بینی۲۵ عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر، اجرای نمایش و اکران فیلم در مساجد ، برگزاری پویش های مجازی و نشست های بصیرتی با محوریت تبیین انقلاب و اندیشه های حضرت امام(ره)  وبرگزاری گفتمان انقلاب در مساجد از مهمترین برنامه های کانون مساجد با حضور جوانان در استان است.

 

 

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به اینکه مسجد یک نهاد مردمی است ، تصریح کرد: با توجه به اینکه زدن پلاکارد های دولتی در سطح شهر ممنوع شده است  پس بهترین مکان برای تببین انقلاب مسجد است و با این رویکرد که به دنیا بفهمانیم ما جمهوری اسلامی هستیم و نماد اسلام هم مسجد بوده و خواهد بود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه اظهار کرد: همانطور که می دانید در شهر کرمانشاه مسجدآیت الله بروجردی در دوران انقلاب منشأ خیرات و برکت بوده است و  مرحوم حاج آقا بروجردی آن زمان بودند و انقلاب را لمس کردند.

 

 

وی گفت: ما  بعنوان خادمان مساجد درخواست داریم که برای تبیین که ما محوریت کارهای را بر تبیین انقلاب و شعارهای انقلاب اسلامی قرار دادیم با محوریت مساجد و  بیانیه  گام دوم انقلاب ۲۵ برنامه در سطح روستاها و شهرها پیاده کنیم به کمک سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و دیگر نهادهای مربوط به  مسجد برنامه هارا برگزار کنیم.

 

 

حجت الاسلام کلات پور تاکید کرد: به سمت مساجد  بیایید زیرا مسجد یک نهاد مردمی است و امسال نیز تاکید برآن شده برنامه ها بیشتری مردمی باشد لذا مسجد بهترین مکان برای اجرای برنامه های جشن های دهه فجر و پیروزی انقلاب است.

 

 

وی در پایان افزود: امیدوارم امسال حلاوت و شیرینی انقلاب را  بیشتر از قبل به سمع و نظر مردم برسانیم و دشمنان کوردل برای ۱۰ ثانیه چقدر شوق و شادی کردند که خدایی نکرده یک لطمه ای به ساختار انقلاب بزنند اما زهی خیال باطل و آنها ناآگاه هستند  زیرا  ضربه بزرگ تر را مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در اهپیمایی ۲۲ بهمن به آنها خواهند زد.

 

کد خبر 1142534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha