عدم استقبال برای دریافت دوز سوم واکسن کرونا در زاهدان

سرپرست مرکز بهداشت زاهدان گفت: متاسفانه به رغم همه هشدارها، استقبال برای دریافت دوز سوم واکسن کرونا در مناطق تحت پوشش مجموعه بهداشتی زاهدان چندان قابل قبول نیست.

سید محمود فاطمی امشب در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: بر اساس داده های علمی، سویه جهش یافته ویروس کووید موسوم به «اومیکرون» نه تنها قابلیت انتقال و بیماری زایی بیشتری نسبت به سویه های قبلی دارد بلکه شدت بیماری را به ویژه در افرادی که یا واکسن نزده اند و یا نوبت های واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند افزایش یافته است.

وی از  آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال در زاهدان خبرداد و گفت: از امروز شنبه نهم بهمن ماه گروه سنی ۹ الی ۱۲ سال علاوه بر سایر گروههای هدف میتوانند با مراجعه به مراکز تجمیعی، واکسن کرونا دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه برای این گروه سنی واکسنهای «پاستوکوَک» و «سینوفارم» در نظر گرفته شده است افزود: متاسفانه به رغم همه هشدارها، استقبال برای دریافت دوز سوم واکسن در مناطق تحت پوشش مجموعه بهداشتی زاهدان چندان قابل قبول نمیباشد.

سرپرست مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: از همشهریان گرامی درخواست می‌کنیم ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و اطرافیان اهتمام بورزند.

 

کد خبر 1142555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha