بهره برداری از نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در دهه فجر سال جاری

سلاحی گفت: نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا سلاحی»، امروز (یکشنبه 10 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط جنگ نرمی که وجود دارد، اصحاب رسانه در خط مقدم دفاع هستند و بیشترین تعلق خاطر را به نظام اسلامی دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با یادآوری این مطلب که رسانه ها با انتقاد صحیح خود سعی می کنند تا راه را روشن کنند، یادآور شد: در سال 1400 در راستای محرومیت زدایی 120 روستای هدف به بهره برداری رسید و برخی در حال اجراست و 31 میلیارد و 400 میلیون تومان در بخش روستایی هزینه کردیم.

وی با اشاره به اینکه این 120 روستا مشخص شدند تا شبکه این روستاها طی مدت 2 سال اصلاح شود و تاکنون 79 روستا اصلاح شبکه شکل گرفته است، افزود: 2 روستای بدون برق «گشت اسب آباد» و «سرو نخودی» وجود داشت که در دهه فجر سال جاری، برق رسانی می شود.

سلاحی با یادآوری این مطلب در زمینه برقی شدن چاه های کشاورزی هم 79 چاه کشاورزی برقی شدند که چهار میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار آن بوده است، اظهار کرد: 71 میلیارد و 500 میلیون تومان پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد که 37 میلیارد تومان آن در حوزه شهرستان شیراز است.

وی با اشاره به اینکه برق رسانی به شهرک نفت، برقراری انشعاب کشاورزی، نیرورسانی و توسعه شبکه، نصب لوازم اندازه گیری از جمله پروژه هایی است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد، افزود: نیروگاه خورشیدی 200 کیلوواتی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با اعتبار 40 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

کد خبر 1142605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha