عملیات اجرایی بیش از ۴۸۰ پروژه همزمان با دهه فجر در زنجان آغاز می شود

به گفته خالقی در دهه فجر امسال، عملیات اجرایی بیش از ۴۸۰ پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی آغاز می‌شود.

فرماندار زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: امسال در طول دهه فجر 500 برنامه اجرایی خواهد شد.

 

پرویز خالقی با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۴۸۰ پروژه در حوزه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، گفت: از این تعداد ۴۳۳ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح و ۴۹ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر 17 پروژه سرمایه‌گذاری با اشتغالزایی 925 نفر افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: همچنین در این ایام عملیات آغاز دو پروژه نیز انجام می‌شود که اشتغالزایی آن برای 166 نفر خواهد بود.

 

خالقی از اشتغالزایی برای یک هزار و 91 نفر با سرمایه‌گذاری 900 میلیارد تومان خبر داد و گفت: پروژه‌هایی که برای دهه فجر جمع‌بندی و احصا شده صرفا پروژه‌هایی است که مختص چهار ماهه گذشته است.

 

فرماندار زنجان گفت: برخی مواقع بعضی کلنگ‌زنی‌هایی انجام می‌شود که مدت‌ها طول می‌کشد تا به مرحله اجرا برسد که بهتر است به جای این واژه، از کلمه آغاز عملیات اجرایی برای اینگونه از طرح‌ها و پروژه‌ها استفاده شود.

کد خبر 1142622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha