مسجدی های روستای دزک ۲۰۰ پرس غذای گرم بین محرومان توزیع کردند

لله گانی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» مسجد امام حسين (ع) ۲۰۰ پرس غذای گرم را با همکاری مردم و خیرین بین محرومان روستای دزک توزیع کردند.

«مهران لله گانی دزكی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» مسجد امام حسين (ع) ۲۰۰ پرس غذای گرم را با همکاری مردم و خیرین بین محرومان روستای دزک توزیع کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» مسجد امام حسين (ع) روستای دزک ادامه داد: نیکوکاری ریشه در فطرت انسانی و فرهنگ ایرانی اسلامی دارد و یک کار و اقدام بسیار مهم فرهنگی است که در زندگی ما جریان دارد.

 

وی با بیان اینکه مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» مسجد امام حسين (ع) روستای دزک در لبیک به ندای رهبری و رزمایش مواسات چشمگیر و بی نظیر است، گفت نیروی تربیت شده مسجدی در زمانه بروز سیل به یاری سیل زدگان می شتابد و در زمانی که یک بیماری ویروسی منحوس تمامی بشریت را تهدید می کند بار دیگر به صحنه می آید و نقش خویش را در عرصه خدمت رسانی و تلاش به بهترین نحو انجام می دهد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» مسجد امام حسين (ع) روستای دزک ادامه داد: این میزان غذای گرم بین ۱۰۰ خانوار محروم و نیازمند است که توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» شناسایی شده بودند توزیع شد.

 

لله گانی گفت: پخت و توزیع غذاهای گرم و بسته بندی شده، توزیع بسته های غذایی، نذر قربانی، توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی از ابتدای شیوع كرونا به صورت مستمر برای کمک به نیازمندان و محرومان توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» شروع شده است.

 

وی افزود: توزیع بسته های لوازم التحریر دانش آموزان، توزیع پک های بهداشتی و آموزش های رعایت نكات بهداشتی با توزیع برشورهای ویژه بیماری کرونا از دیگر خدمات و فعالیت های کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» مسجد امام حسين (ع) روستای دزک است.

 

کد خبر 1142625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha