از تولید فیلم و سرود تا کارآفرینی برای نوجوانان

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الجواد(ع) قاین گفت: این کانون از ابتدای سال جاری تاکنون بحث تولید فیلم و سرود، برگزاری کلاس های قرآنی، آموزشی و عروسک سازی را در دستور کار داشته است.

«سیدمحمدحسین ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری باب الجواد (ع) قاین از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه های مختلف با حضور 50 نفر از اعضای این کانون اقدام به فعالیت کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الجواد(ع) قاین با بیان اینکه کانون در 23 فعالیت در فهما شرکت داشته است، گفت: بیشترین فعالیت این کانون در رواق رسانه جهت تولید فیلم با موضوع مسجد و خودکفایی بوده است.

 

وی بیان کرد: بحث بارگذاری فیلم و تولید سرود «زینت خانه علی» مربوط به ولادت حضرت زینب(س) و تهیه سرود تقلیدی از مهم ترین برنامه های این کانون از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

 

ابراهیمی به سایر برنامه های کانون اشاره کرد و افزود: برگزاری جلسات قرآن، کلاس های آموزشی، نشست بصیرتی و تولید محتوا و اجرای تئاتر، سه شنبه های تکریم، تلاوت نور و مسابقات قرآنی در ماه مبارک رمضان و برنامه «سی شب با قرآن» از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری باب الجواد(ع) قاین در طول سال جاری بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الجواد(ع) قاین با اشاره به بحث کارآفرینی گفت: در این راستا کانون فرهنگی هنری باب الجواد(ع) قاین بحث برگزاری کلاس های عروسک سازی برای نوجوانان را در دستور کار داشته و خواهد داشت.

کد خبر 1142631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha