مشارکت آستان مقدس عباسی در توسعه یکی از مهمترین خیابان های منتهی به حرم مطهر

آستان مقدس عباسی اولین اقدامات میدانی پروژه توسعه و نوسازی یکی از مهم‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، پرسنل فنی در بخش تعمیرات و ساخت و ساز های مهندسی وابسته به آستان قدس عباسی اولین اقدامات میدانی پروژه توسعه و نوسازی یکی از مهم‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را آغاز کردند.

این خیابان که خیابان الجمهوریه نامگذاری شده از منطقه باب طويريج تا تقاطع خیابان قبله حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) امتداد یافته است. پرسنل آستان بخشی از آن را پیش‌تر تکمیل کرده‌اند. این خیابان ظرفیت بیشترین تعداد ممکن زائران و تردد روان آنها به ویژه در زیارت های میلیونی و راهپیمایی دسته عزاداری طویریج که مسیر عبور آن است را دارد.

اقداماتی که پرسنل واحد تجهیزات ساختمانی با همکاری شهرداری استان کربلای معلی آغاز کردند، تحت نظارت بخش پروژه های مهندسی آستان قدس عباسی و طبق برنامه ها و طراحی های مورد نظر اجرا می شود و شامل خطوط انتقال سیستمهای پشتیبان پروژه همچون برق، روشنایی، ارتباطات و غیره است. بطوریکه شش خط خدماتی به طول ۱۲۰۰ متر در قالب اولین مرحله در دو طرف خیابان تعبیه شده است. سپس سایر مراحل متعاقباً آغاز می‌شود.

به گفته مسئولان، اقدامات صورت گرفته سنگ بنای پروژه توسعه و نوسازی خیابانی است که از خیابان های مهم کربلا به شمار می رود.

کد خبر 1142642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha