همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا ضروری است

زیویار با اشاره به آمار روز افزون آمارهای کرونا در لرستان، گفت: همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا ضروری است.

« فرهاد زیویار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد، اظهار داشت: با توجه به شیوع سویه جدید بیماری کرونا همراهی مردم مهم ترین گام در راستای کنترل بیماری کروناست.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه روند شیوع سویه جدید کرونا در کشور رو به افزایش است، افزود:در صورت حاد بود شرایط  تصمیات لازم برای محدودیت ها اعمال می شود.

 

وی ادامه داد: با تحلیل شرایط کنونی و در نظر گرفتن محدودیت ها در امکانات وتخت های بیمارستانی تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

 

زیویار بیان کرد: به منظور حفاظت ازسلامت مردم، افراد واکسن نزده و دانش آموزان مقطع ابتدایی را شامل می شود، مقرر شد آموزش در مهد ها و مقطع ابتدایی مدارس شهرستان های دارای وضعیت نارنجی به مدت یک هفته به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد، فرمانداران شهرستان های استان با توجه به وضعیت رنگ بندی شهرستان ها و همچنین روند بیماری کرونا و احتمال تغییر رنگ بندی شهرستان ها،  با توجه به وضعیت رنگ بندی و همچنین شیوع بیماری کرونا اقدامات لازم را در جهت کنترل بیماری تمهید کنند و نسبت به اجرای دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا اهتمام داشته باشند.

 

زیویار اظهار کرد: با توجه به روند صعودی بیماری و احتمال تغییر در وضعیت رنگ بندی شهرستان ها، در صورت لزوم جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور اتخاذ تدابیر لازم برگزار می شود.

کد خبر 1142741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha