تدارک پنج هزار برنامه ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان

انجم شعاع شعار دهه فجر امسال را « جشن ملی ۱۴۰۰» اعلام کرد و گفت: بیش از پنج هزار برنامه برای ایام الله دهه فجر تاکنون در استان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، یکشنبه(۱۰ بهمن) در نشست خبری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این ایام، یادآور روزهایی است که سرنوشت جهان را رقم زد و باعث تحول در منطقه شد.


 

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان یکی از اهداف انقلاب اسلامی را احیای ارزش های اخلاقی و فضیلت های انسانی و در کنار آن استقلال و رفع سلطه دانست و افزود: در کشور خانواده چند شهید داده برای انقلاب داریم که این در تاریخ جهان نظیر ندارد که یک مادر برای آرمان نظام چند شهید بدهد.
 




وی خاطرنشان کرد: این انقلاب به کشورهای اسلامی در منطقه قدرت داد و همین باعث مقابله و تحریم و فشار حداکثری دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی شده که این نیز از سر استیصال آنها است.

 




انجم شعاع وظیفه رسانه در امیدبخشی به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر آمریکا در این ۴۳ سال فقط دشمنی نمی کرد، ما بیش از این پیشرفت می کردیم و بسیاری از مشکلات را نداشتیم.




وی در ادامه با اشاره به تدارک برنامه های مختلف برای ایام الله دهه فجر؛ بر انتقال هنرمندانه اهداف و پیام های انقلاب اسلامی نیز تأکید و بیان کرد: بیش از پنج هزار برنامه برای ایام الله دهه فجر تاکنون در استان اعلام شده است.

 



این مسئول شعار دهه فجر امسال را "جشن ملی ۱۴۰۰" با حفظ رعایت شئونات دینی اعلام و اضافه کرد: جامعه نیاز به نشاط دارد و تلاش بر این است این جشن ها مردمی برگزار شود.

 



وی از برگزاری مراسم ۱۲ بهمن، سالروز ورود امام راحل به میهن در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مصلی امام علی علیه السلام و نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان و به صورت ویژه ساعت ۸ صبح روز ۱۲ بهمن در مدرسه حضرت خدیجه، رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدا و مسابقه دو استقامت ار فرودگاه تا مصلی خبر داد.

 

 

انجم شعاع با افزودن این مطلب که مراسم جشن پیروزی انقلاب در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی نیز برگزار می شود؛ آیین میهمانی لاله ها در ساعت ۱۵ روز ۱۴ بهمن، برگزاری مسابقات ورزشی در طول دهه فجر، رزمایش کمک مؤمنانه ویژه سیل زدگان استان، دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای انقلاب، همایش ملی کویرنوردی، محافل انس با قرآن، افتتاحیه مراکز نیکوکاری، همایش ورزش زورخانه ای، کنسرت کتاب ویژه کودکان و نوجوانان به صورت سرود و نمایش در شهرستان ها و... را بخشی از برنامه های ویژه دهه فجر فهرست کرد.

کد خبر 1142753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha