اکران فیلم‌های جشنواره فجر استانی در جنوب کرمان

حسین اسحاقی گفت: هم زمان با بهار پیروزی انقلاب اسلامی چهلمین جشنواره فیلم فجر در جنوب کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین اسحاقی»، گفت: در بهار پیروزی انقلاب اسلامی چهلمین جشنواره فیلم فجر در جنوب کرمان برگزار می شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: فیلم‌های جشنواره فجر همزمان با پایتخت در جنوب کرمان و در شهرستان جیرفت نیز اکران می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: چهلمین جشنواره فیلم فجر بر اساس عدالت فرهنگی برنامه‌ریزی شده تا مردم هنردوست جنوب کرمان نیز بتوانند به طور همزمان، فیلم‌های این جشنواره را تماشا کنند.
 
اسحاقی بیان کرد: فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی اکران می شوند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: اقدامات و تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه چهلمین جشنواره فیلم فجر در این منطقه صورت گرفته تا شاهد استقبال حداکثری مردم این دیار از جشنواره باشیم.
 
وی ابراز کرد: این جشنواره در حالی برگزار می‌شود که سینما به دلیل فراگیری ویروس کرونا آسیب دیده این جریان است و به همین منظور سازمان سینمایی تصمیم گرفته است با برگزاری سراسری جشنواره در سطح استان‌های کشور، شور و شوق را در جامعه بار دیگر تقویت کند. 
 
اسحاقی در خاتمه جشنواره فیلم فجر را مهمترین جشنواره سینمایی ایران دانست و گفت: آشتی مردم با سینما و کمک به رشد بیشتر این موضوع و اینکه همه ما باید خدمتگزار سینما باشیم از اهداف اصلی برگزاری جشنواره فیلم فجر در این روزها است. 
کد خبر 1142769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha