بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی توزیع می شود

معاون اجرایی سپاه خراسان شمالی از توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حمید معین» در نشست خبری کمیته های تخصصی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی که امروز(10 بهمن) در محل سالن شهید ماژانی فرمانداری شهرستان بجنورد برگزار شد، گفت: همزمان با دهه فجر 10 هزار و 300 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان در خراسان شمالی توزیع می شود.

 

 

معاون اجرایی سپاه خراسان شمالی از اجرای ۷ هزار برنامه با ۵۰ عنوان طی دهه فجر خبر داد.

 

 

معین یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب را خودباوری مردم ایران دانست و بیان کرد: امروز اگر در لبنان، عراق، سوریه، مقاومت و پیروزی را مشاهده می کنیم برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی است.

 

 

معاون اجرایی سپاه خراسان شمالی نشست‌های بصیرتی و روشنگری، برگزاری جشن انقلاب، جشنواره سرود مقاومت و مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه‌های بسیج عنوان کرد و گفت: طی این مدت ۱۰ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان بین مردم محروم توزیع خواهد شد.

 

 

وی افزود: شب شعر و خاطره، کارگاه‌های متعدد فرهنگی، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، اعزام گروه‌های جهادی، جشنواره رسانه‌ای ابوذر، رژه موتوری و پویش‌های مختلف مجازی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

 

 

معین بیان کرد: طی دهه فجر جشنواره غذاهای سنتی و یادواره شهدا نیز برگزار می‌شود.

 

 

حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در مشهد، افزود: ۳ تیم از خراسان شمالی به این نمایشگاه اعزام می‌شوند تا از محتوا بیان شده بهره برداری کرده و در استان استفاده کنند.

 

 

 

کد خبر 1142788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha