ارتباط خالصانه با خدا برترین مصلحت ها را برای انسان رقم می زند

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: انتظار بالندگی در جهاد کشاورزی به دلیل وجود نهاد نمایندگی ولی فقیه بیشتر است و جهاد کشاورزی به خاطر چنین نهاد مقدسی از کمترین ریزش‌ها برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۰ بهمن) در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، اظهار کرد: ارتباط خالص با خداوند متعال و عوامل معنوی است که انسان را علاوه بر عوامل مادی به هدف می رساند.

 

حجت الاسلام«الله نور کریمی تبار»با اشاره اینکه این ارتباط با خداست که برترین مصلحت را برای انسان مقدر می کند، یادآور شد: اگر می خواهیم که در زندگی فردی و اجتماعی موفق باشیم بایستی غیر از رعایت قوانین و مقررات، این ارتباط خالص با خدا را برقرار کنیم.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه حضور نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی برکتی است که خداوند متعال به این سازمان ارزانی داشته است، گفت: نمایندگان ولی فقیه در سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله جهاد کشاورزی، کسانی هستند که می توانند انسان را با خدا مرتبط کنند و در مجموعه وزراتخانه نقش پیش برندگی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی برای تعمیق معنویت و افزایش بصیرت تلاش کنند و  شناخت تکلیف و عمل به تکلیف نسبت به دیگران پیشگام باشند، افزود: انتظار بالندگی در این سازمان به دلیل وجود نهاد نمایندگی ولی فقیه بیشتر است و جهاد کشاورزی به خاطر چنین نهاد مقدسی از کمترین ریزش‌ها برخوردار بوده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه بیان کرد: فراموش نکنیم که آمریکایی ها در زمان رژیم پهلوی و قبل از انقلاب اسلامی از مردم ایران حق توحش می گرفتند و این امر آنچنان برای زمامداران رژیم شاه عادی بود که در مجلس شورای ملی آن زمان قانون کاپیتالاسیون تصویب شد و بر اساس آن، آمریکایی ها هر جنایتی در ایران انجام  می دادند، هیچ مقام ایرانی حق بازخواست و شکایت نداشت.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز به برکت  نظام و انقلاب اسلامی، ملت و نظام ایران از چنان عظمت و عزتی در جهان برخوردار است که دشمنان نظام و انقلاب و به ویژه آمریکایی ها حتی جرئت فکر کردن به نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارند، امروز در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  قرار داریم و امسال شاهد حضور پرشور مردم در برنامه های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

 

 

گفتنی است در پایان این مراسم طی حکمی از سوی حجت الاسلام «سید حسن ربانی»، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام « عباسعلی بازیار» به عنوان مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معرفی و از تلاش های حجت الاسلام «سید حسن موسوی» تقدیر شد.

کد خبر 1142790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha