ویژه برنامه «میهمانی لاله ها» در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ویژه برنامه «میهمانی لاله ها» همزمان با سراسر کشور و ایام الله دهه فجر در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

«داور نوری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «میهمانی لاله ها» پنج شنبه 14 بهمن ماه از ساعت 15:30همزمان با سراسر کشور و ایام الله دهه فجر در گلزار شهدای استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: از عموم مردم استان دعوت می شود تا در این مراسم معنوی همچون سال های قبل حضور فعال داشته باشند.

 

وی اعلام داشت: تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از دیگر بخش های معنوی این مراسم است.

 

نوری افزود: بیش از 50 برنامه متنوع ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی این بنیاد پیش بینی شده است که در این ایام اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقه های مختلف فرهنگی و ورزشی، برپایی یادواره شهدای فصل زمستان و انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع زن، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حضور پرشور در آئین راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از جمله این برنامه است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: بازگویی خاطرات دوران انقلاب به نسل جوان برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب از دیگر برنامه های فرهنگی به همین مناسبت است.

 

نوری تاکید کرد: ایام الله دهه فجر نقطه عطف بزرگی برای حرکت انقلابی ملت ایران و خار چشم دشمنان است پس با حضور در مراسم های معنوی این ایام پیوند ملت با انقلاب را به جهانیان نشان خواهیم داد.

 

کد خبر 1142797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha