۲۱ طرح عمرانی وتولیدی در شهرستان دورود افتتاح می شود

فرماندار دورود گفت: ۲۱ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان، دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمد گودرزیان» امروز (10 بهمن) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم است.

 

وی با اشاره به تدوین برنامه های ویژه بزرگداشت دهه فجر انقلاب در شهرستان دورود، افزود: این برنامه ها با رویکرد تبین آرمان های انقلاب برگزار می شود.

 

فرماندار دورود ادامه داد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 21 طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر56 میلیارد تومان در شهرستان دورود افتتاح می شود.

 

وی تصریح کرد: بهره برداری از ورزشگاه «چغابهرام»، سایت پرورش ماهیان خاویاری، پروژه آبیاری تحت فشار روستای «همیانه»، پرورش ماهی در قفس و افتتاح شرکت خمیرمایه مایه امید از جمله این طرح ها است.

 

گودرزیان بیان کرد: میزان اشتغالزایی این طرح‌ها تاکنون و در حین کار ۲۲۵ نفر بوده است که بعد از اتمام پروژه‌ها به ۱۶۱ نفر خواهد رسید.

 

وی همچنین با اشاره به وضعیت پروژه کمربندی دورود، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این طرح انجام شده و پیگیری ها برای تکمیل و بهره برداری از آن به صورت روزانه ادامه دارد.

 

فرماندار دورد، افزود: تلاش می شود از ظرفیت های رسانه ای برای  آگاهی بخشی به مردم در خصوص دستاوردهای انقلاب بهره گرفته شود.

کد خبر 1142816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha