پویش «دختران انقلاب» در اردبیل راه اندازی شد

حجت الاسلام جعفرزاده از راه اندازی پویش «دختران انقلاب» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان از مهمترین رویکردهای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال جاری خواهد بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برای مشارکت نسل جوان در برنامه های انقلاب اسلامی پویش «دختران انقلاب» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در اردبیل راه اندازی شده است.

 

وی ادامه داد: علاقمندان برای مشارکت در این پویش می توانند عکس و فیلم کوتاه خود که شامل ثبت حماسه های تاریخی، عکس پرچم ایران بر سر در منازل و یا عکس دختران انقلابی به همراه پرچم ایران را ثبت و ارسال کنند.

 

حجت الاسلام جعفرزاده عنوان کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به شماره تماس ۰۹۱۴۴۵۹۴۱۳۰ در پیام رسان های تلگرام، ایتا و شاد و نیز آیدی Rafiqaneh1 ardabil@ ارسال کنند.

 

این مقام مسئول افزود: حضور مبلغان و فعالان فرهنگی و دینی در برنامه های ایام الله دهه فجر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های به همین مناسبت خواهد بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: شورآفرینی و حضور پرشور در برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب ضروری است و از آحاد مردم دعوت می شود تا در جشن های انقلاب با شور و نشاط حضور داشته باشند.

 

کد خبر 1142823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha