جوان گچسارانی به چهار نیازمند جان تازه ای بخشید

معاون درمان دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از انجام هشتمین اهدا عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا ملک پور» امروز (10 بهمن ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرحوم ابوالفضل عزیزی جوان 20ساله که در تاریخ 7بهمن ماه در شهرستان گچساران بدنبال تصادف و وضعیت حاد آن مرحوم به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج اعزام گردید.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بعد از تلاش پزشکان و کادر درمان، متاسفانه به علت شدت جراحات وارده، بعد از تایید پزشکان متخصص دچار مرگ مغزی شد.

 

وی همچنین با اشاره به هشتمین اهدای عضو در سال جاری، ادامه داد: با هماهنگی مسئول پیوند معاونت درمان، خانواده محترم آن مرحوم با اقدامی انسان دوستانه رضایت به اهدای عضو دادند

 

ملک پور در ادامه، افزود: با توجه به زیرساخت های آماده در بیمارستان شهید دکتر جلیل، عمل اهداء عضو در این مرکز انجام گرفته و همچنین این بیمارستان آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران تصادفی است.

 

«سید سینا سعیدی» مسئول واحد فراهم آوری پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این زمینه، گفت: با همکاری تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سحرگاه 10 بهمن ماه اعضای بدن این بیمار شامل؛ هر دو کلیه، کبد و پانکراس در بخش اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر جلیل برداشت و به بیمارستان فوق تخصصی ابوعلی سینای شیراز جهت پیوند به بیماران نیازمند منتقل شد.

کد خبر 1142825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha