موافقت دیوان محاسبات با پرداخت کامل حقوق و بیمه برای ‎معلمان خرید خدمت/پهپاد‌های کمان ۱۹ و ۲۲ نهاجا در مرحله تست عملیاتی هستند

حمایت از خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان نیازمند استقلال و ارتقا است، موافقت دیوان محاسبات با پرداخت کامل حقوق و بیمه برای ‎معلمان خرید خدمت، پهپاد‌های کمان ۱۹ و ۲۲ نهاجا در مرحله تست عملیاتی هستند برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حمایت از خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان نیازمند استقلال و ارتقا است، موافقت دیوان محاسبات با پرداخت کامل حقوق و بیمه برای ‎معلمان خرید خدمت، پهپاد‌های کمان ۱۹ و ۲۲ نهاجا در مرحله تست عملیاتی هستند از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در شنبه ۱۶ بهمن است.

بیانات امام (ره) ریشه در ‎ تفکر الهی و هیچ انگاشتن شیطان بزرگ در برابر عظمت خداوند دارد

فریدون عباسی، ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: جملات شاه باید برود و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و حمله گسترده رژیم صدام را مشابه انداختن سنگ توسط دزد در خانه دانستن، ریشه در ‎ تفکر الهی و هیچ انگاشتن شیطان بزرگ در برابر عظمت خداوند دارد.


انقلابی باشیم تحریم ها بی اثر و معیشت مردم تامین خواهد شد.

 

دیوان محاسبات با پرداخت کامل حقوق و بیمه برای ‎معلمان خرید خدمت موافقت کرد

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد و کلات و نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

با پیگیری از رییس دیوان محاسبات و وزیر آموزش و پرورش، خوشبختانه دیوان محاسبات با پرداخت کامل حقوق و بیمه برای ‎معلمان خرید خدمت موافقت کرد. در روزهای آینده از سوی وزیر آموزش و پرورش به سراسر کشور جهت اصلاح قراردادهای معلمان و پرداخت دیون ماه‌های گذشته ابلاغ می شود.

 

پهپاد‌های کمان ۱۹ و ۲۲ نهاجا در مرحله تست عملیاتی هستند

در آغاز برنامه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم. از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن که روز حماسه عظیم ملت شریف ایران است، وارد دهه فجر می‌شویم. در این بازه زمانی یکی از روز‌های خاص ۱۹ بهمن است که بیعت همافران با بنیانگذار جمهوری اسلامی است. امروز در خدمت یکی از اعضای جامعه همافران و خلبانان ارتش جمهوری اسلامی هستیم.

کسی که سال ۶۳ وارد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی می‌شود و دوره‌های مختلف خلبانی را می‌گذراند و سال ۶۷ بعنوان خلبان شکاری وارد مجموعه می‌شود و از سال ۶۷ ماموریت‌ها و عملیات‌ها و مسئولیت‌های مختلف را بر دوش داشته تا امروز که یکی از مهمترین مسئولیت‌ها را در این عرصه برعهده دارد.

معاونت بازرسی ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهی ناحیه دوم شکاری پایگاه شکاری تبریز، جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله سمت‌های ایشان است و با توجه به مسئولیت سنگینی که الان برعهده دارد، حرف‌های گفتنی فراوانی برای ما خواهد داشت.

در خدمت امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم. من بخش‌هایی از سوابق ایشان را اشاره کردم و در آستانه ۱۹ بهمن، روز بیعت تاریخی همافران با بنیانگذار جمهوری اسلامی که به عقیده امیر واحدی سال شروع کار نیروی هوایی حساب می‌شود، در خدمت ایشان هستیم.

سلام عرض می‌کنم و خیلی خوش آمدید.

من هم عرش سلام و ادب خدمت حضرتعالی و همه هم میهنان عزیزم دارم.

امیر واحدی اوضاع الان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را چطور می‌بینید؟ از شهریور ۱۴۰۰ به جای امیر نصیرزاده منصوب شدید و از قبل جانشین فرماندهی بودید. اوضاع الان چگونه است؟ صحبت‌های شما را مرور می‌کردم گفته بودید خیلی قوی‌تر از قبل انقلاب هستیم. این حقیقت است یا شعار است؟

نیروی هوایی که طبق فرمایشات حضرت امام (ره) ملقب به نیروی هوایی الهی شده، واقعاً یک نیروی الهی است و تمام تلاش خودش را در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و بعد از آن انجام داده و خدا را شاکریم. الان وقتی ادعا می‌کنیم یک نیروی هوایی مقتدر هستیم ادعای ما بر این اساس است که هواپیما‌های زمین‌گیر نداریم و هواپیما‌ها و تجهیزات پروازی را سعی کرده‌ایم به سامانه‌های روز دنیا تجهیز کنیم. الان تعمیرات سنگین کلیه هواپیما‌هایی که در اختیار نیروی هوایی است، توسط عزیزان ما در نیروی هوایی و در وزارت دفاع انجام می‌شود.

یعنی خارجی‌ها برای ما اورهال نمی‌کنند.

به هیچ وجه. این یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است. زمان قدیم کارکنان فنی ما اجازه دست زدن به هواپیما را نداشتند، اما الان به مرحله‌ای رسیده اند که اورهال ۱۰۰ درصد انجام می‌دهند. عزیزان ما در کشورمان، دانشمندان ما در کشور هواپیما می‌سازند، این‌ها یکی از کار‌هایی بود که نیروی هوایی انجام داد. سرآمد همه این کار‌ها فرمایش حضرت امام بود و الان جهاد خودکفایی نیروی هوایی بهتر از گذشته در تمام عرصه‌های فنی سرآمد و جلو از همه قسمت هاست که فعالیت‌های ارزشمندی را انجام می‌دهد.

به صحبت‌های شما اشاره می‌کنم که گفته بودید قبل از انقلاب همه مستشاران خارجی بویژه امریکا برای ما کار می‌کردند. در صحبت‌های قبلی شما نیز وجود دارد که قبل از انقلاب بیشتر نیروی هوایی ما دست آمریکایی‌ها بود. ما از جنگنده‌های آمریکایی و وسایل آمریکایی استفاده می‌کردیم. الان اوضاع ما چگونه است؟ آیا این چیزی که به نوعی الان می‌گویند به سمت شرق رفتیم، درست است یا اتکا به توان داخل زیاد شده است؟ الان صاعقه و کوثر را داریم و طراحی‌های دیگر نیز انجام می‌شود. در کنار آن‌ها هواپیما‌های دیگر کدام هستند؟ از نسل امریکایی‌ها چه چیز‌هایی داریم؟ از نسل روس‌ها چه چیز‌هایی را گرفتیم؟

ما تنها نیروی هوایی هستیم که هم از تجهیزات شرقی و هم از تجهیزات غربی استفاده می‌کنیم و همچنین هواپیمای بومی که خودمان ساخته‌ایم. در زمان قبل از انقلاب هواپیمای F۵، F۴، F۱۴ و هواپیمای بوئینگ ۷۴۷، ۷۰۷، C۱۳۰، هواپیمای F۲۷ فلن‌شیپ و ... هواپیما‌هایی بود که قبل از انقلاب خریداری شده بود. این‌ها هواپیما‌های آمریکایی هستند و ۱۰۰ درصد هواپیما آمریکایی بود. ولی الان به قول فرمایشات امیر فرمانده محترم ارتش، الان از این هواپیما‌ها فقط یک پوسته داریم و درون این هواپیما خیلی از تجهیزات اساسی را دانشمندان ما تعویض کردند و به علم روز درآوردند.

الان سیستم‌های سلاح، سیستم‌های ناوبری، سیستم‌های رادار وتمام آن‌ها که مهم‌ترین قطعات هواپیما هستند توسط صنعتگران ما تعویض می‌شود و با علم روز در هواپیما سوار شده و استفاده می‌کنیم. بعد از جنگ تحمیلی هواپیمایی که از بلوک شرق خریدیم میگ ۲۹ و سوخوی ۲۴ بود و من خودم بعد از هواپیمای F۵، خلبان سوخو ۲۴ بودم.

 

حمایت از خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان نیازمند استقلال و ارتقا است

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در توئیتی نوشت: حمایت از خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان نیازمند استقلال و ارتقا است نه ادغام در بخش‌های دیگر. جایگاه این عزیزان ویژه است و ما به این موضوع حساس هستیم و معتقدیم این موضوع باید در مجموعه‌ای مستقل پیگیری شود.


فراکسیون ایثار و شهادت با ادغام بنیاد شهید در دیگر سازمان‌ها مخالف است.

 

انقلاب اسلامی با درایت داهیانه ‎امام خامنه‌ای مقتدرانه به پیش می‌رود

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

انقلاب ما نتیجه یک حرکت مجاهدانه و الهی بود، که با رهبری عالمانه روح خدا به ثمر نشست. حرکتی عظیم با ریشه هایی مستحکم که اینک با درایت داهیانه ‎امام خامنه‌ای از میان طوفان های دوران گذر کرده است و مقتدرانه به پیش می‌رود...
صبح امید دمیده از کرانه ها...
‎ انقلاب ماندگار

 

 

 

کد خبر 1142863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha