انقلاب اسلامی محصول اندیشه وحیانی در مقابل مادی گرایی است

حجت الاسلام احمدی گفت: انقلاب اسلامی محصول اندیشه و تفکر وحیانی و فرازمینی در مقابل مادی گرایی بوده و این انقلاب استمرار رسالت انبیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» امروز (یکشنبه ١٠ بهمن) در نشست هماهنگی مراسم یوم الله 12 بهمن و استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در روزگاری که اخلاق، عفت عمومی و انسانیت ایرانی رو به اضمحلال بود و یک حرکت خزنده ضددینی با حمایت اجانب برای جایگزین شدن فرهنگ کمونیسیم شکل گرفته بود، به پیروزی رسید.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آن زمان مارکسیسم و کمونیسیم به دانشگاه های ما رخنه کرده بود و کشور در آستانه فروپاشی اخلاقی، سیاسی، فرهنگی قرار داشت؛ رژیم به دنبال به حاشیه راندن و نابودی قطعی اسلام بود اما انسانی که آسایش و آرامش خود را نادیده گرفت و برای اسلام خوشی ندید، قیام کرد. 

 

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شرف، عزت، انسانیت و استقلال را به ایران و مردم برگرداند، خاطرنشان کرد: قیام امام خمینی (ره) خفت و خاری را از جامعه دور کرد و این قابل ستایش و تمجید است.

 

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: تمجید از امام خمینی (ره)، تمجید از اسلام است چون امام راحل به اسلام عزت بخشید. همه ما وظیفه داریم به مثابه گرامیداشت عاشورا، دهه فجر را گرامی بداریم، این دهه تبلور چراغ وحی در کشور بود.

 

وی گفت: آن زمان فقط پوسته ای از اسلام آنهم بین بخشی از مردم باقی مانده بود، رخنه تفکر غیراسلامی، تبلیغ دنیای روشنفکری و ترویج فرهنگ اروپا و غرب در جامعه به اوج رسیده بود.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: در زمانی که از نظر فرهنگی لاابالی گری رواج یافته بود و کشور به سمت فرهنگ منحط غربی می رفت، امام خمینی (ره) فریاد زد علما به داد اسلام برسید.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برآیند یک فرد نیست بلکه برآیند یک مکتب است، اگر از امام خمینی (ره) تجلیل می کنیم یعنی از مکتب تجلیل می کنیم چون سبب تحول در جامعه شد و انقلاب اسلامی شکل گرفت. 

 

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی محصول اندیشه و تفکر وحیانی و فرازمینی در مقابل مادی گرایی بوده و این انقلاب استمرار رسالت انبیاست. 

 

حجت الاسلام احمدی گفت: در یک کلام انقلاب اسلامی پرچمدار معنویت، آزادی و عدالت است. اگر تجلیل از امام می کنیم به معنای تجلیل از عدالت و تکریم معنویت و آزادی است.
 

کد خبر 1142875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha